رنگ های بهاره

فهرست عناوین

با گذار از زمستان به بهار، دوست داریم بهار را به هر ترتیب به زندگی مان وارد، و آن را با تمام وجودمان حس کنیم. یکی از راه های تغییر این حال و هوا، تغییر رنگ های موجود در اساتایل مان است. در این فصل، می توانیم به سراغ رنگ های دل انگیز و زیبای بهاری بروید، از زرد و نارنجی گرفته تا صورتی و نقره ای! رنگ های بهاره، شاد و دل انگیزند، مثل خود بهار! در این مطلب، به رنگ های بهاره خواهیم پرداخت. با تصویگران پویااندیش همراه باشید!  

قرمز

رنگ گرم و پرانرژی قرمز، از محبوب ترین رنگ های بهاره به شمار می رود که سبب ایجاد و افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت در شما خواهد شد. قرمز یادآور عشق، شور و انرژی زندگی است. در جلسه های رنگ درمانی، متخصصان از این رنگ برای بهبود گردش خون و همچنین، حل اختلالات جنسی استفاده می کنند.   اگر دوست داشته باشید، می توانید رنگ قرمز را به بخش زیادی از استایلتان اختصاص دهید. همچنین، می توانید با انتخاب رژ لب قرمز، این رنگ را در استایلتان بگنجانید؛ به علاوه، می توانید به سراغ اکسسوری های قرمز رنگ و زیبا بروید و از این طریق، این رنگ بهاره را وارد استایل بهاره تان کنید.
 
 


آبی آسمانی

آبی آسمانی یکی دیگر از رنگ های بهاره به شمار می رود و حس آرامش را در شما ایجاد می کند. این رنگ زیبا می تواند ترس های ناخودآگاه را نیز در شما بهبود ببخشد. اگر رنگ آبی را دوست دارید و می خواهید آن را در استایلتان بگنجانید، می توانید از انواع اکسسوری و لباس آبی رنگ استفاده کنید. حتی رنگ آبی را با انتخاب لاک ناخن و جوراب آبی در استایل تان بگنجانید.
 
 
 

 
سبز چمنی

مگر می شود اسم بهار به میان بیاید و یاد رنگ سبز نیفتیم!؟ سبز یکی از محبوب ترین رنگ های بهاره به شمار می رود. هر بهار، یکی از انواع رنگ سبز، ترند می شود؛ به عنوان مثال، بهار سال قبل، سبز مغز پسته و سبز لیمویی وارد کمد لباس های دوستداران مد شد و امسال، یعنی بهار 2021، نوبت به رنگ سبز چمنی رسیده است!
می توانید رنگ سبز چمنی را به همراه شیدهای مختلف صورتی بپوشید.

صورتی

صورتی حاکی از حس خوش بینی در مورد آینده است و ظرافت و زنانگی را در خود دارد. این رنگ می تواند آرامش را در شما ایجاد و ذهنتان را از افکار منفی خالی کند. این رنگ جایگاه خاصی در بهار 2021 دارد و می تواند زیبایی و لطافت را به استایل شما هدیه کند. در انتخاب رنگ صورتی، می توانید به سراغ شیدهای مختلف این رنگ بروید.
 

صورتی مرجانی

رنگ حاصل از ترکیب گرمای رنگ مرجانی و ظرافت و دلنشینی رنگ صورتی، از گزینه های مناسب برای فصل بهار به شمار می رود. رنگ صورتی مرجانی، هم برای شب مناسب است و هم برای روز. حتی برای میهمانی ها و مراسم ها نیز می توانید به سراغ این رنگ بروید؛ به عنوان مثال، می توانید پارچۀ ابریشمی مرجانی رنگ را برای لباس شبتان انتخاب کنید.
 
 

سفید

رنگ سفید سبب ایجاد نشاط و آزادی در شما می شود و می تواند نمادی برای شروع دوباره باشد. در رنگ درمانی نیز از این رنگ آرامش بخش بسیار استفاده می کنند. این رنگ حتی می تواند در درمان بی اشتهایی عصبی نیز موثر باشد. استایل فصول بهار و تابستان بدون رنگ سفید معنایی ندارد. این رنگ خنثی می تواند نشاط و زیبایی خاصی به استایلتان ببخشد. برای انتخاب رنگ سفید می توانید به سراغ شیدهای مختلف بروید. اگر از طرفداران استایل مینیمال هستید، این رنگ، گزینۀ بسیار خوبی برای شما به شمار می رود؛ به عنوان مثال، می توانید کت بلیزر سفید رنگ را به همراه شلوار کلاسیک سفید بپوشید.
 
 
 


 
نقره ای

نقره ای یکی دیگر از رنگ های زیبا و خاص بهاری به شمار می رود که طرفداران مختص به خودش را دارد. نقره ای رنگ خاصی است، بنابراین اگر دوست ندارید لباس های نقره ای رنگ بپوشید، می توانید رنگ نقره ای را برای اکسسوری های خود انتخاب کنید؛ به عنوان مثال، با انتخاب یک کیف نقره ای رنگ، می توانید جذابیت خاصی به استایلتان ببخشد.


زرد

زرد یادآور تابش خورشید و بلند پروازی است و در شرایط سخت نیز می تواند به ما روحیه دهد. در جلسات رنگ درمانی، متخصصان از این رنگ زیبا برای انرژی بخشیدن و تنظیم فشار خون و ضربان قلب استفاده می کنند. این رنگ زیبا و نشاط آور را می توانید برای تک تک عناصر استایلتان انتخاب کنید، از مانتو و شال گرفته تا شلوار و انواع اکسسوری! استفاده از رنگ زرد می تواند حاکی از خلاقیت شما باشد.

 رنگ زرد زعفرانی نیز می تواند جذابیت خاصی به استایل بهارۀ شما ببخشد.
 

نارنجی

نارنجی، حاصل دو رنگ قرمز و زرد است و نماد خرد، ثبات و بلندپروازی به شمار می رود. از پوشیدن رنگ نارنجی نترسید. نارنجی از رایج ترین رنگ های ران وی های 2021 بود. با این رنگ متفاوت و زیبا، می توانید به استایل بهاره تان تنوع ببخشید و جسارت خودتان را به نمایش بگذارید.
 
 

 
بنفش

بنفش، ترکیبی از دو رنگ گرم و سرد است و همواره، وفاداری و جنبش فمنیستی یادآوری می کند. در رنگ درمانی، از این رنگ برای التیام اختلالات اضطراب و خشم استفاده می کنند. این رنگ می تواند هارمونی و آرامش را به شما هدیه کند. طراحان شیدهای مختلف رنگ بنفش را در استایل بهاره شان گنجانده اند و از این طریق، این رنگ بهاره را دوباره وارد استایل زنان کرده اند.


 
سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید، رنگ های بهاری، درست مانند فصل شگفت انگیز بهار، آرامش، طراوات و نشاط را به ما هدیه می کنند. می توانید این رنگ های زیبا را، بسته به سلیقۀ خودتان و قوانین دنیای مد، با یکدیگر ست و استایل بهاری متفاوت و جذابی را برای خودتان طراحی کنید.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *