پر کاربرد ترین رنگ ها در طراحی لباس

فهرست عناوین

دوستداران دنیای مُد، علاوه بر اینکه ضخامت لباسشان را بر اساس آب و هوای هر فصل انتخاب می کنند، رنگ لباسشان را نیز بر همین مبنا تعیین می کنند. درست است که چهار فصل در هر سال تکرار می شوند؛ اما رنگ های متناسب با هر فصل، هر سال تکرار نمی شوند. یعنی ترند رنگ های هر سال، متفاوت از سال های دیگر است. هر سال، ران وی های هر فصل، تکلیفِ ترند رنگ های آن فصل را روش می کنند؛ از این رو، شما با هر استایل و هر سلیقه ای، می توانید از این رنگ ها الهام بگیرید و خوش رنگ ترین و شیک ترین استایلِ ممکن را برای خودتان رقم بزنید.
اگر می خواهید رنگ ها را بهتر بشناسید، با تصویرگران پویااندیش همراه باشید.


صورتی  

صورتی از آن رنگ های خاص و پرطرفدار است که در دامن، کت، پیراهن و پالتوها استفاده میشود. صورتی رنگی زنانه و لطیف است، اما بسته به مدل انتخابی تان، می توانید لباس صورتی رنگتان را به همراه شلوار جین نیز به تن کنید.
رنگ صورتی فقط محدود به لباس نمی شود، بلکه می توانید اکسسوری های صورتی رنگ نیز تهیه و آن را با دیگر رنگ ها نیز سِت کنید. این اکسسوری های خاص جذابیتِ خاصی به استایل شما می بخشند.
رنگ صورتی شما را در میهمانی های آخر هفته تان نیز تنها نمی گذارد. می توانید پیراهن صورتی رنگ و شیک¬تان را به همراه بوتی متناسب بپوشید و با ظاهری آراسته و به‌ روز در میهمانی ظاهر شوید.


انوع رنگ سبز

، رنگ سبز در ران وی های متعددی مشاهده شد و بعد از آن، ناگهان جایگاه خاصی در میان مردم و اینفلوئنسرهای اینستاگرام پیدا کرد. در این ران وی ها، انواع رنگ سبز به چشم می خورد، از سبز کرفسی یا همان سبز و زرد گرفته تا سبز زیتونی. سبز نیز فقط محدود به لباس نمی شود، بلکه می توانید این رنگ را برای اکسسوری هایتان نیز انتخاب کنید.
کیفی که در تصویر پایین مشاهده می کند از رنگ ها و مدل های پرطرفدار پاییز 2020 به شمار می رود و یادآورِ مُد اوایل سال 2020 است. زنجیر نقره ای رنگ نیز زیبایی خاصی به کیف بخشیده است.
 
 

 
اگر می خواهید لایه لایه لباس بپوشید، باز هم رنگ سبز تنهایتان نمی گذارد. می توانید سوئیشرت کشمیر خوشرنگی را انتخاب و آن را با دیگر رنگ ها ست کنید. مثلاً سوئیشرتی را که در تصویر پایین مشاهده می کنید می توانید با شلوار جین فاق بلند یا دامن کوتاه بپوشید.
 یادتان باشد که زیتونی از رنگ های نیمه خنثی به شمار می رود و می توانید آن را به راحتی با دیگر رنگ ها ست کنید؛ در نتیجه، اگر از طرفداران استایل های رنگارنگ هستید و می خواهید سبز را با دیگر رنگ ها در استایلتان بگنجانید، زیتونی گزینۀ بسیار مناسبی برای شماست.
همان طور که گفتیم، رنگ سبز فقط محدود به لباس نمی شود، بلکه می توانید استایلتان را با اکسسوری های سبز رنگ نیز بیارایید؛ به عنوان مثال، بوتی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، می تواند جذابیت عجیبی به استایل پاییز شما ببخشد.

رنگ های زمین

طیف های مختلف قهوه ای، ملهم از رنگ خاک و زمین هستند و همواره جایگاه خاصی در صنعتِ مُد داشته اند. پاییز 2020 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. در ران وی های پاییز 2020، شاهد انواع طیف قهوه ای بوده ایم. هر استایلی هم که انتخاب کرده باشید، می توانید لباس و اکسسوری قهوه ای رنگ متناسب با آن را پیدا کنید و با پوشیدن آن، زیبایی تان را دو چندان جلوه سازید.
رنگ های زمین برای انواع پارچه ها مناسب اند، از پارچه های ابریشمی یا توری گرفته تا انواع پارچه های پشمی و چرم، از این رو، اگر رنگ قهوه ای را انتخاب کنید، دستتان در انتخاب جنس پارچه نیز بسیار باز است.

اکسسوری های قهوه ای رنگ را می توانید با رنگ های متعددی سِت کنید.

 
عینک دودی ای که در تصویر پایین مشاهده می کنید عینک های دودی دهۀ 1970 را به ذهن متبادر می کند و ستارۀ سینما، سوفیا لورن، را به یادمان می آورد. چنین عینک آفتابی، گزینۀ بسیار مناسبی برای این روزها نیز به شمار می رود.


انواع طیف های طوسی

مگر می شود شیک پوش بود و رنگ طوسی را دوست نداشت؟! انواع طیف های رنگ طوسی، همواره پرطرفدار بوده اند، چرا که هم بسیار شیک اند و هم قابلیت سِت شدن با رنگ های مختلف را دارند. این رنگ خنثی در ران وی های پاییز 2020 نیز به کرّات به چشم خوردند؛ از ران وی های نیویورک گرفته تا ران وی های میلان و پاریس.
طوسی برای انواع استایل ها و انواع عناصر استایل مناسب است. فرقی نمی کند استایلتان مجلسی باشد یا بوهو، در هر صورت، طوسی می تواند زینت بخش آن باشد.
 انواع لباس و اکسسوری طوسی رنگ را می توانید به راحتی با دیگر رنگ ها سِت کنید؛ در واقع، هیچ کاری راحت تر از سِت کردن این رنگ خنثی با رنگ های دیگر نیست.


سرتا پا مشکی

و اما رنگ همیشه محبوبِ مشکی! مشکی از آن رنگ های خنثی به شمار می رود و به راحتی با انواع رنگ ها سِت می شود. سوییت و چرم، دو نوع پارچه اند که با این رنگ، غوغا می کنند.

در استایل سرتاپا مشکی تان می توانید اکسسوری های کلاسیک را نیز بگنجانید.


 
شلوار چرم را نیز فراموش نکنید. حتی اگر تیپ سرتا مشکی را دوست ندارید، می توانید شلوارهای شیک چرمی را با تیشرت سفید سِت کنید و از زیبایی استایلتان لذت ببرید.


 
کلاه پشمی مشکی رنگ به همراه پالتویی مشکی، می تواند استایل پاییزی شما را منحصر به فرد سازد؛ در ضمن، حتی زیورآلات تان را نیز می توانید به رنگ مشکی انتخاب کنید!


قرمز

قرمز، یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار به شمار می رود. این رنگ زیبا علاوه بر اینکه به جذابیتِ ظاهر و استایل شما می افزاید، نشان از خلاقیت و اعتماد به نفس بالای شما نیز دارد. قرمز نیز از رنگ های پرتکرار ران وی های پاییز بود و می تواند استایلی منحصر به فرد را برایتان رقم بزند.
این رنگ شگفت انگیز را می توانید در تک تکِ عناصر استایل پاییزی تان بگنجانید، از لباس گرفته تا اکسسوری و حتی آرایش صورتتان!

طیف های رنگ آبی

ران وی های متفاوتی شاهد انواع طیف رنگ آبی بوده اند؛ از آبی آسمانی گرفته تا سرمه ای خنثی. بسته به سلیقه و استایلتان می توانید لباس و اکسسوری آبی رنگ را انتخاب کنید و استایل شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.


  
 سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید، تنوع ترند رنگ ها آن قدر زیاد است که به راحتی می توانید استایل دلخواهتان را طراحی کنید. چه طرفدار استایل مینیمال باشید، چه استایل های رنگارنگی مانند بوهو، می توانید از میان همین رنگ ها، شیک ترین و به روز ترین استایل مربوط به هر فصل را برای خودتان بسازید.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *