مدرک معتبر طراحی لباس + فیلم جذاب

فهرست عناوین

دهه هاست که صنعت مد در سراسر جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است. وقتی بخواهیم در هر کدام از شاخه های این حوزۀ بی انتها فعالیت کنیم، بی شک، دوست داریم بتوانیم در کشورهای دیگر نیز از هنرمان بهره بگیریم و فقط محدود به یک منطقۀ جغرافیایی خاص نباشیم. طراحی لباس نیز یکی از همین شاخه ها به شمار می رود و در سراسر جهان نیز، بسیار پرطرفدار و پردرآمد است. اگر می خواهید به عنوان یک طراح لباس موفق در همۀ کشورها به فعالیت بپردازید، باید به فکر به دست آوردن مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس باشید. در ایران نیز، فرصت اخذ این مدرک بین المللی وجود دارد. در این مطلب، هر آنچه لازم است در مورد مدرک طراحی لباس که در همۀ کشورها اعتبار دارد بدانید را برایتان خواهیم گفت.  با تصویرگران پویااندیش همراه باشید!

در دورۀ طراحی لباس، چه چیزهایی را می آموزیم؟

طراحی لباس رشته ای بسیار پرطرفدار به شمار می رود و بازار کار بسیار خوبی نیز دارد. این محبوبیت و رونق فقط محدود به ایران نمی شود و شما، به عنوان طراح لباس، می توانید در کشورهای متعددی به فعالیت بپردازید و از این طریق، کسب درآمد کنید و حتی به شهرتی قابل توجه دست پیدا کنید. با شرکت در دوره های طراحی لباس ، می توانید فوت و فن های این رشتۀ جذاب را یاد بگیرید و خیلی زود، وارد بازار کار شوید.

فیلم جذاب زیر با موضوع طراحی لباس را حتما ببینید 👇🏻

نکات لازم را برای طراحی لباس

اما در دورۀ طراحی لباس، چه چیزهایی را می آموزیم؟ در این دوره ها، هنرجویان با رنگ ها و نحوۀ کاربرد و ست کردن آن ها با یکدیگر آشنا می شوند؛ انواع پارچه ها را می شناسند و با کاربردشان آشنا می شوند؛ نحوۀ ترسیم الگوی لباس را یاد می گیرند و از آن، در طراحی لباس بهره می گیرند؛ مهارت خیاطی را یاد می گیرند؛ با تکنولوژی و نرم افزارهای جدید در حوزۀ طراحی لباس آشنا می شوند؛ مهارت طراحی را یاد می گیرند و در طراحی لباس ، از آن بهره می گیرند؛ و به طور کلی، تکنیک ها و نکات لازم را برای طراحی لباس یاد می گیرند.

مدرک معتبر برند سازی برای طراحی لباس

هنرجویان این رشته بسیار خلاق هستند و با به کارگیری این خلاقیت و آموزه هایشان، به دنبال پیشرفت و برندسازی برای کارهایشان هستند. این هنرجویان می خواهند علاوه بر کسب درآمد، تبدیل به طراحی مشهور و شناخته شده شوند. برخی هنرجویان نیز به فکر مهاجرت هستند و می خواهند این حرفه را در دیگر کشورها دنبال کنند.  هنرجویان با گذراندن دوره های طراحی در موسسه های معتبر و کسب مدرک بین المللی و معتبر، می توانند مسیری درست را برای رسیدن به این هدفشان پیش بگیرند و خیلی زودتر، به آن دست پیدا کنند. هنرجویان ماهر می توانند خیلی زود وارد بازار کار شوند و حتی کسب و کار مختص به خودشان را راه اندازی کنند. به علاوه، با کسب مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس نیز می توانند در کشور موردنظرشان نیز به چنین اهدافی دست پیدا کنند.

 دورۀ طراحی لباس چقدر طول می کشد؟

و اما گذراندن دورۀ طراحی لباس چقدر طول می کشد؟ طول دوره های طراحی لباس در موسسه ها، بسته به برنامۀ موسسه و مباحث درنظر گرفته شده، متفاوت است. به طور کلی، اکثر برنامه های آموزش طراحی لباس و مد، در سراسر دنبا، از 9 ماه تا 2 سال، طول می کشد.
 
 

مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس

همان طور که پیش تر گفتیم، طراحی لباس رشته ای بسیار جذاب به شمار می رود که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان به خودش اختصاص داده است. این رشتۀ هنری، به دلیل بازار کار مناسب و جذابیتش، متقاضیان زیادی دارد و بالطبع، آموزشگاه های بسیاری نیز به فکر ارائۀ آن افتاده اند؛ اما اگر می خواهید به عنوان طراح لباس، بتوانید در سراسر جهان، به فعالیت بپردازید و در عرصۀ بین المللی فعالیت کنید، باید به فکر دریافت مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس باشید. چنین مدرک معتبری را فقط با تحصیل در موسسه های معتبر می توانید کسب کنید.

کسب مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس در ایران

با شرکت در دوره های طراحی لباس در موسسه های معتبری مانند پویااندیش ،می توانید مدرک بین المللی معتبر و مورد تایید قوۀ قضاییه را کسب کنید . این مدرک بین المللی و قابل ترجمه است. با اخذ این مدرک بین المللی و معتبر، می توانید برای مهاجرت نیز اقدام کنید . و از این هنر و مهارت تان، در خارج از ایران نیز استفاده کنید.
مدرک بین المللی فنی و حرفه ای طراحی مد و طراحی لباس از مدارک معتبری به شمار می رود که در کشورهای مختلف معتبر است . بنابراین، با اخذ این مدرک می توانید در کشورهای متعددی به فعالیت بپردازید. این مدرک معتبر و قابل ترجمه است و در سازمان جهانی ILO نیز اعتبار دارد.

مدرک معتبر 2 زبانه طراحی لباس

همچنین، مدارک دوزبانه ای که تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس صادر می شوند . از معتبر ترین مدارک طراحی لباس به شمار می روند و در سطح بین المللی نیز معتبر هستند. مدرک مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بین المللی و قابل ترجمه هستند.

کسب مدرک معتبر بین المللی طراحی لباس در ترکیه

اگر می خواهید رشتۀ طراحی لباس را در کشوری نزدیک به ایران دنبال کنید، ترکیه گزینۀ مناسبی به شمار می رود. طراحی لباس در ترکیه نیز بسیار محبوب و پررونق است. با تحصیل در این کشور، می توانید به مدرک بین المللی طراحی لباس دست یابید . و علاوه بر ترکیه، در دیگر کشورها نیز به فعالیت بپردازید و این حرفه را دنبال کنید. در این کشور، می توانید طراحی مد را در مدارس مد و دانشگاه های معتبر در این حوزه یاد بگیرید.

سخن آخر

همان طور که مشاهده کردید، فرصت یادگیری طراحی لباس و اخذ مدرک بین المللی در ایران امکان پذیر است. با شرکت در موسسه های معتبر و اخذ مدارک بین المللی، می توانید علاوه بر فعالیت در ایران، به کشورهای دیگر نیز مهاجرت کنید . و در آن جا نیز، به تحصیل و فعالیت در این حوزۀ جذاب و پردرآمد بپردازید.

5/5 - (17 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *