رنگ های تابستانه کدامند؟

فهرست عناوین

با رسیدن هر کدام از فصل های سال، طبیعت رنگ های جدیدی را برای ما به نمایش می گذارد. دنیای مد نیز از این تغییرات بی نصیب نیست و با آمد و شد هر فصل، رنگ های جدیدی را در خود می پذیرد. فصل زیبای تابستان نیز رنگ های مختص به خودش را دارد. در طراحی استایل تابستانی تان می توانید از این مقاله کمک بگیرید و پوششی متناسب با این فصل طراحی کنید. در این مقاله از تصویرگران پویااندیش  به معرفی رنگ های تابستانه خواهیم پرداخت.

رنگ های تابستانه کدامند؟    

 رنگ های تابستانه، بسیار شاد و بانشاط هستند و ما را به یاد باغچه های زیبا و خوش رنگ می اندازند. جالب است بدانید که رنگ های تابستانه، ملهم از رنگ تابش خورشید، اقیانوش و گل های رنگارنگ تابستان اند. در گرمای دلچسب تابستان، پوشیدن رنگ های متناسب با این فصل می تواند لذتی مضاعف را به شما ببخشد. یادتان باشد که در فصل گرم تابستان، هر رنگی را که انتخاب کردید، می توانید کمی رنگ سفید را نیز با آن ست کنید. در ادامه، رنگ های تابستانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

طوسی

رنگ طوسی از زیباترین و شیک ترین رنگ های خنثی به شمار می رود و علاوه بر اینکه کار شما را در انتخاب و ست کردن رنگ ها آسان می کند، جذابیت خاصی نیز به استایل تابستانی تان می بخشد. در فصل تابستان می توانید به سراغ شیدهای مختلف این رنگ بروید، از نقره ای گرفته تا خاکستری. طوسی همیشه از آن رنگ های پرطرفداری به شمار می رود که هیچ وقت از چرخۀ مد خارج نمی شود و می توانید یک لباس طوسی تابستانی را هر سال تابستان بپوشید و لذت ببرید؛ همچنین این رنگ به دلیل ماهیت خنثی خود، با بسیاری از رنگ ها قابل ست شدن است و شیکی و وقار خاصی به شما می بخشد. این رنگ سنگین و فوق العاده می تواند شما را از سردرگمی ست کردن خیلی از رنگ ها با یکدیگر نجات دهد؛ پس این رنگ جادویی را از یاد نبرید!

آبی

آبی از آن رنگ های محبوبی به شمار می رود که شیدهای بسیار متنوع و شگفت انگیزی دارد و هر سال، برخی از شیدهای آن وارد دنیای مد می شوند. بسته به روحیه و سلیقه تان و همچنین با توجه به ترندهای دنیای مد، می توانید استایل تابستانی تان را با شیدهای متنوع آبی، از آبی آسمانی و آبی موزاییکی گرفته تا آبی کلاسیک و سرمه ای، بیارایید. آبی، یادآور رنگ آسمان و دریاست و به دلیل ذات سرد خود، در گرمای تابستان باعث آرامش و حس نشاط می شود و از عطش این فصل می کاهد.

نارنجی

نارنجی یکی دیگر از رنگ های خاص و شگفت انگیز تابستانه به شمار می رود و چندین تابستان بود که ترند نشده بود؛ اما در تابستان 2020، دوباره به دنیای مد بازگشت، درست وقتی طرفداران مد آن را از یاد برده بودند. در انتخاب لباس و اکسسوری هایتان می توانید به سراغ این رنگ متفاوت بروید و با انتخاب آن، جسارت و اعتماد به نفستان را نشان دهید. این رنگ، مایه ای از خورشید زندگی بخش است و حس انرژی و شادی را منتقل می کند و برای رهایی از رخوت، انتخابی فوق العاده به شمار می رود.


سبز

سبز، رنگ روح زندگی و آرامش است و در تب و گرماگرم تابستان، حسی بی نظیر را منتقل می کند. این رنگ، یکی دیگر از رنگ هایی است که در هر فصلی، شیدهای مختلف آن می توانند زینت بخش استایلتان باشند. در فصل تابستان می توانید با خیال راحت به سراغ این رنگ بروید و برای آراستن استایل تابستانی تان، از آن بهره بگیرید؛ به عنوان مثال، رنگ سبز کرفسی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستان باشد؛ چرا که داشتن ته مایه ای از زرد، علاوه بر حس آرامش، حس انرژی را نیز ایجاد می کند.
 
 

 قرمز

قرمز، همراه همیشگی ماست. فرقی نمی کند در چه فصلی به سر می بریم؛ این رنگ پر انرژی و جیغ، در هر زمانی ما را از کسلی و بی روحی نجات می دهد و چهره ای بشاش و گرم به ما می بخشد. در هر فصلی، از جمله فصل تابستان، می توانید با پوشیدن ترندهای این رنگ زیبا، استایلتان را دگرگون کنید. استفاده از یک المان از این رنگ هم می تواند برای حس شادابی تان کافی باشد.

 
 صورتی

رنگ صورتی ملایم نیز از گزینه های بسیار جذاب برای استایل تابستانی به شمار می رود که حسی لطیف، نرم و آرام را به همراه دارد. این رنگ ملایم، یادآور گل های زیبای موجود در طبیعت است و می تواند زیبایی خاصی به استایل تابستانی تان ببخشد. رنگ صورتی در شیدهای متفاوت، گزینۀ مناسبی برای ست شدن با رنگ خاکستری است و ترکیبی بی نظیر را به چشم می نشاند.


 
زرد لیمویی

زرد لیمویی یکی دیگر از رنگ های تابستانه به شمار می رود که می تواند لطافت و جذابیت را به استایل شما ببخشد. این رنگ آرامش بخش و متفاوت به هر رنگ پوستی می آید و می توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید. سفید، مکمل فوق العاده ای برای این رنگ است؛ همچنین رنگ آبی تیره هم استایلی چشمگیر ایجاد می کند.

  
سخن آخر

 
در هر فصل، رنگ های متنوعی را پیش رویمان داریم و می توانیم بسته به رنگ پوست و سلیقه مان، از تک تک آن ها استفاده کنیم. هیچ فرقی نمی کند چه استایلی را انتخاب کرده باشید، از کژوال و بوهو گرفته تا کلاسیک و رمانتیک! در هر صورت، می توانید از این رنگ ها برای آراستن استایلتان بهره بگیرید؛ چراکه انتخاب رنگ ها، ارتباط تنگاتنگی با خلق و خو و علاقۀ هر شخص دارد؛ اما می توانید با استفاده از چرخۀ رنگ ها، چند رنگ را به بهترین و اصولی ترین شکل با یکدیگر ست کنید و استایلی چشم نواز و خوش رنگ را برای خودتان طراحی کنید. نکتۀ قابل توجهی که باید به خاطر بسپارید این است که اگر رنگ ها، به درستی مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند ابزار شگفت انگیزی برای زیبایی بخشیدن به استایل شما باشند.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *