توصیه شیک پوشی دنیای مد

فهرست عناوین

برای  بسیاری از ما پیش می آید که گاها با وجود لباس های زیادی که در کمد لباسمان وجود دارد، برای انتخاب استایلمان به مشکل بر بخوریم؛ همچنین برای اینکه شیک تر به نظر بیاییم، به خریدهای مختلف و حتی غیر ضروری می پردازیم. در این مقاله از تصویرگران پویااندیش، به بررسی ۸ توصیۀ  مهم دنیای مد  برای شیک پوشی می پردازیم که با رعایت آن ها می توانید به شیک پوشی خودتان در هر زمان و مکان اطمینان کنید؛ همچنین با رعایت نکته ها و توصیه های دنیای مد که در ادامه به آن می پردازیم، می توانید به هم ریختگی کمد لباس هایتان را به یک مزون مرتب با سبک مخصوص خودتان  تبدیل کنید. با ماه همراه باشید.

۸ نکته مهم شیک پوشی

۱- روی کمد لباستان تمرکز کنید!

اولین و مهم ترین نکته برای اطمینان از شیک پوشی، نظم بخشیدن به کمد لباس و لباس هایتان است. برای نظم بخشیدن به لباس هایتان، در نظر داشته باشید که در مجموعۀ لباس هایتان، چند استایل ثابت را حفظ کنید؛ مانند یک لباس مشکی ساده، یک شلوار جین متناسب با سایزتان، چندین تی شرت ساده، ژاکت های بافتنی در رنگ های خنثی، همچنین داشتن یک کت، چه از جنس چرمی یا جنس جین.

۲-اطمینان حاصل کنید که لباس هایتان کاملا متناسب و هم ساز با اندام شما است!

یک ترفند برای شگفت انگیز نشان دادن هر نوع لباس در بدن، کمک گرفتن و داشتن یک خیاط خوب و کار بلد است. لباس هایی که به صورت منحصر به فرد برای شما توسط خیاط دوخته می شود، نه تنها کاملا متناسب با فرم بدن شماست، همواره هنگام پوشیدن آن ها احساس راحتی خواهید کرد.
از طرفی، لباس هایی که به صورت نامتناسب با فرم و هیکل شما دوخته شده باشند، مانند شلوارهای حاضری که قد آن ها بسیار بلند است و روی زمین کشیده می شوند، به آسانی شیک بودن استایل شما را از بین می برند؛ بنابراین، اگر مجموعه لباس های موجود در کمدتان کاملا متناسب با هیکل شما باشد، یک گام دیگر به خوش پوشی و شیک به نظر آمدن نزدیک شده اید.

۳-نسبت های لباستان را با  فرم بدنتان متعادل سازی کنید!

متعادل سازی تناسبات، به معنی فرم دادن به لباس ها برای ایجاد هماهنگی کلی با فرم بدنتان است؛ بنابراین برای رسیدن به این هدف، لباس هایی متناسب با فرم اندام خود را انتخاب کرده و بپوشید، نه بزرگ تر و نه کوچک تر!
در صورتی که می خواهید لباس های اورسایز یا استایل غیر معمول و کژوال را برگزینید، سعی کنید آن ها را فقط در بخشی از استایل خود به کار ببرید و با سایر جزییات استایلتان متناسب سازید؛ به طور مثال، در صورتی که از شلوارهای جین دمپاگشاد استفاده می کنید، حتما یک تاپ جذب بپوشید یا در صورتی که از تاپ های گشاد و اورسایز استفاده می کنید برای تناسب استایل خود از شلوار جذب استفاده کنید.

۴-سبک شخصی خود را پیدا کنید.

سبک هر شخص به منزلۀ امضای آن شخص است و امکان دارد که دستیابی به این امضا، زمان زیادی ببرد. شما می توانید برای پیدا کردن سبک شخصی تان، از اصول و چارچوب های شخصی خود شروع کنید، آنها را یادداشت و متناسب با اصول تان، لباس های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید به آنچه که برازندۀ شماست دست یابید.
در این مرحله باید زمان بگذارید؛ بنابراین باید به اتاق پرو لباس بروید، لباس بپوشید، رنگ های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید آنچه شما را منحصر به فرد می کند انتخاب کنید.

۵-خریدار بهتری شوید و خرید های متناسب تری انجام دهید!

یاد گیری نحوۀ خرید، دقیقا موضوعی است که بعد از گذراندن ۴ نکته اصلی به آن می رسیم. خرید مناسب به شما کمک می کند تا کمدتان از وسایل اضافی و بی استفاده پر نشود. زمانی که لباستان شامل جزییات دوست داشتنی و متناسب باشد، به طور طبیعی و بدون وقت صرف کردن زیاد، خوش تیپ و شیک تر خواهید بود.

۶-از کمربند ها غافل نشوید!

 خیلی از خانم ها و حتی آقایان در استایل خود از کمربند استفاده نمی کنند یا تنها یک نوع کمربند دارند. باید بدانید که یک ترفند ساده، اما جذاب در خوش پوش به نظر رسیدن شما،  استفاده از کمربند در استایلتان است. این راه ساده باعث می شود در استایل تان تعادل برقرار شود.

۷-از رنگ ها استفاده کنید!

بازی با رنگ های مختلف در استایلت ان، توصیه ای دیگر از دنیای مد برای شیک تر به نظر آمدن استایل تان است. همۀ ما در زمان های مختلف شاید تنها از یک رنگ ثابت برای استایلمان استفاده کرده ایم و افزودن رنگ، حتی باعث کلافگی مان می شود.
یادتان باشد برای اینکه بتوانید در استایل خود شیک بودن را تجربه کنید، باید از حداقل یک جزء رنگی در استایلتان استفاده کنید و در بقیه استایل خود از رنگ خنثی بهره ببرید. با این کار علاوه بر اینکه در استفاده از رنگ ها راحت تر می شوید، خواهید فهمید که کدام ترکیبات رنگی برای سبک و استایل شما مناسب تر است.

۸-الگوها و بافت ها را باهم ترکیب کنید!

در گذشته معمولا کیف و کفش را با هم ست می کردند؛ اما جالب است بدانید دیگر این نحوه ست کردن کیف و کفش طرفداران زیادی ندارد.
امروزه تضاد در بافت ها و انواع جزییات در استایل، یک راه جسورانه برای شیک پوشی است.
برای استفاده از این تضادها چند مثال جالب داریم، شما می توانید با تغییرات و تکه‌های کوچک شروع کرده و آن‌ ها را با الگوهای خنثی مانند راه راه و بافت‌ های ساده، مانند چرم و بافتنی هماهنگ کنید. پولک و پارچه‌ های براق کوچک را در استایل خود در قالب روسری، کروات یا کیف پول اضافه کنید تا به تدریج بتوانید استایل شیک مناسب خود را بسازید.


سخن آخر

شیک پوشی و خوش تیپ به نظر آمدن یک دغدغه برای هر مرد و زن است. دنیای مد و فشن توصیه های جذاب و کاربردی در این زمینه دارند که در این مقاله به صورت ساده به آن پرداختیم.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (16 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *