استایل های ترند مد سال 2021

فهرست عناوین

در دنیای امروز، صنعت مد حول شگفتی ­ها می ­چرخد. طراحان، خرده ­فروشان را شگفت ­زده می­ کنند، مدل­ ها بازیگران را غافلگیر می سازند و تمام این ­ها به دنیای مد و فشن محدود شده ­اند. طراحان، خرده ­فروشان و برندها در طول هفته های مد، نمایشگاه های مجازی و اخبار مد و فشن، مجموعه­ های فوق ­العاده ای را به صورت دیجیتالی به مردم سراسر جهان ارائه داده­ اند. دنیای مد حتی پس از همه گیری کرونا هم ماهیت و جوهر خود را از دست نداده است. بر اساس آخرین ترندهای مد که به رنگ هایی مانند زرد و خاکستری و چاپ ها و الگوهای الهام گرفته شده از طبیعت تمایل دارند، اگر به نکاتی که در این مقاله آمده است توجه کنید می توانید در سال 2021، استایلی جذاب و به روز به نمایش بگذارید. با تصویرگران پویااندیش همراه باشید!

 چگونه می توانید لباس های خود را طوری ست کنید که استایلی دلربا داشته باشید!

الگوهای رنگی:

رنگ ها نقش مهمی در تیپ و استایل شما دارند. یک لباس بالاتنه و پایین تنه مناسب و ست، می­تواند استایل شما را زیبا و به­ روز جلوه دهد. مشکی با مشکی ست می شود و سفید با آبی ست می شود. انواع اقسام ترکیب رنگ های مختلف را می توان برای یک استایل مناسب و به روز با هم ست کرد. همان طور که می ­دانید، رنگ های پنتون سال 2021 ، زرد و خاکستری هستند. این رنگ های زیبا را می توانید با آبی یا سبز ست کنید.
لباس های تک رنگ یا مونوکروم هم در فهرست مد و فشن امسال قرار دارند؛ همچنین می توانید یک رنگ خنثی را با رنگ های شاد و جذاب ست کنید.
اگر قصد داشته باشید لباسی مطابق با مد روز برای روز ولنتاین انتخاب کنید، اولین رنگی که به ذهنتان می رسد، رنگ قرمز است. رنگ قرمز چندین سایه مختلف دارد: بلوطی، بورگاندی، فندقی، و غیره. برای لباس روز ولنتاین امسال، قرمز آلبالویی رنگی است که بیشتر ترجیح داده می شود. در روز ولنتاین، خانم ها بیشتر لباس­ هایی به رنگ قرمز می پوشند که از نظر ظاهری، انتخاب بسیار خوبی است، چراکه این رنگ خاص، مناسب هر رنگ پوستی است و جلوه ای درخشان به شخصیت و ظاهر شما می بخشد.

انتخاب پارچه:

شما نمی توانید یک لباس بالاتنه آزاد را با شلوار گشاد ست کنید. لباس بالاتنه آزاد با شلوار چسبان بیشتر می آید. از تکنیک معکوس برای لباس خود استفاده کنید. لباس­ های بالاتنه گشاد با شلوارهای تنگ و بالاتنه های تنگ با شلوارهای آزاد و گشاد ،خوش استایل می­ شوند. البته فراموش نکنید که لباس های یکسره چسبان هم روی مد هستند.

انتخاب کفش:

کفش شما طبیعت شما را به تصویر می کشد. ست کردن کفش مناسب با لباس مناسب باعث می شود تیپ و استایل شما بهتر و شیک تر به نظر برسد. چکمه های بلند با پیراهن زنانه و شلوار یا لگ های چسبان می آیند. کفش های اسپرت با لباس های استریت استایل (خیابانی) ست می شوند. وقتی که در خانه هستید و لباس های کژوال به تن دارید، کفش پاشنه تخت بپوشید تا راحت تر باشید. البته این نوع کفش ها با لباس های سنتی و محلی هم می آیند.
در جدیدترین اخبار مد و فشن 2021 آمده است که مردم برای جدیدترین ترندهای مد امسال هیاهوی بزرگی به پا کرده اند. ترندها همیشه در حال تغییر هستند؛ مثلا ما قبلا همیشه تلفن همراه خود را دست می گرفتیم و یک کیف رودوشی (اسلینگ) همراه داشتیم؛ اما در حال حاضر، یک تغییر اساسی در تیپ و استایل همه ایجاد شده است.

انتخاب ماسک:

جدیدترین ترندهای مد سال 2021 ، بدعتی تازه هستند و با ترندهای سال های قبل کاملا متفاوت اند. به دلیل همه گیری کرونا، یک اکسسوری جدید به کمد لباس همه ما اضافه شده است و همان طور که می­ دانید، این اکسسوری جدید، ماسک است. حالا همگی مجبوریم در انظار عمومی ماسک بزنیم و برای به روز بودن و همراه بودن با مد سال 2021، باید ماسکمان را هم هوشمندانه انتخاب و استفاده کنیم.

برای همگام شدن با مد روز و عقب نماندن از تغییرات دائمی دنیای فشن، در اینجا چند نکته برای استایل بخشیدن به ماسک وجود دارد:

ماسک نیمی از صورت ما را می پوشاند؛ بنابراین لازم است همیشه در نظر داشته باشیم که سبک آرایش ما طوری باشد که با ماسک سازگار و همراه شود. آرایش چشم دودی تیره، با مدل موی کشیده، می تواند به تمام لباس های شما استایلی جذاب و زیبا ببخشد.

ماسک باید مخصوص لباسی باشد که به تن کرده اید. باید با رنگ لباس شما ست باشد (همرنگ آن یا رنگ مقابل آن). البته قضیه در مورد ماسک سیاه فرق می کند! ماسک مشکی با هر لباسی می آید. رنگ مشکی یک رنگ جهانی است که تقریبا با همه چیز ست می شود و می توان آن را با هر رنگ پوشید.

انتخاب لباس زیر زنانه:

داشتن ظاهر زیبا و استایل بخشیدن به لباس های رویی شما، امری ضروری است؛ زیرا در مکان های عمومی، شما را با این تیپ می بینند؛ اما شما باید به انتخاب لباس های زیر خود نیز توجه داشته باشید، چراکه این لباس های زیر هستند که شکل بدن شما را مشخص می کنند. شناخت نوع بدن هر فرد نکته بسیار مهمی است. وقتی در مورد الگوی لباس ها و تیپ خود فکر می کنید، باید شکل بدن خود را بیش از هر عنصر دیگری مد نظر داشته باشید.

لباس زیر زنانه، بخش بسیار مهمی از استایل هر شخص به شمار می رود. این لباس ها از نواحی ظریف و آسیب پذیر بدن ما در برابر آسیب محافظت می کنند. انتخاب لباس زیر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. هر لباسی نیاز به لباس زیر متفاوت و مخصوصی دارد.

زندگی پر از مسائل کوچک و بزرگ مختلف است، پس احساس راحتی و دوری از استرس، نکته ای است که نباید از آن غافل شویم. یک ست لباس زیر خوب، سرمایه گذاری بسیار عاقلانه ای برای درک ترندهای مد 2021 است.

برای همگام ماندن با مد سال 2021، می توانید از انواع لباس زیرهای زیر یکی را برای استایل خود انتخاب کنید:

لباس زیر بدون بند یا بندو (Bandeau Bra):

یکی از بهترین لباس زیرها، لباس زیر بدون بند یا کشی است که برای دخترهای نوجوان بسیار مناسب است. استفاده از این لباس ها به هنگام خواب هم می تواند تجربه یک خواب راحت را برای شما به ارمغان بیاورد.

لباس زیر کانورتیبل: این لباس زیرهای جالب و جذاب، دارای یک بند قابل تبدیل هستند که این بند را می توان به هر طرف از شانه ها منتقل کرد تا با لباسی که به تن کرده اید، متناسب شود.

لباس زیر توکار:

این لباس زیرها، در واقع کاپ های نسبتا سفت و قالبی هستند که در تاپ های ورزشی، لباس شنا یا تاپ های یک تکه کار گذاشته می شوند.

لباس زیر عروس:

این لباس زیر به شما کمک می کند سینه هایتان را با شکل و استایل دلخواهتان متناسب کنید. این لباس های زیر به گونه ای طراحی شده اند که عروس بتواند به راحتی لباس عروسی خود را از قسمت پایین تنه بپوشد و بالا بکشد.

لباس کلاسیک:

لباس ها و تیپ های کلاسیک هیچ وقت از مد نمی افتند؛ بنابراین، پوشیدن انواع لباس های کلاسیک، می تواند به یکی از استایل های همیشگی و متناسب با شخصیت شما تبدیل شود. در ادامه، فهرستی از لباس ها و استایل های کلاسیک ذکر شده اند تا خیالتان راحت باشد که همیشه یک دست لباس جذاب و به روز در کمدتان دارید!

چرم:

لباس های چرم همیشه جذابیت خاصی دارند. پارچه های چرمی در آیتم های مختلف لباس موجودند: دامن، شلوار، کاپشن یا کفش. لباس های چرم، ظاهری جذاب به شخصیت شما می بخشند و یک انتخاب عالی برای تمام طول سال هستند.

پالتوی بارانی (کمربنددار) :

این پالتوها استایل شما را به ظاهری رسمی و شیک ارتقا می دهند. چکمه های بلند با مدل موی دم اسبی بلند با این پالتوها به خوبی ست می شود.

جین :

لباس های جین را می توانید در هر مناسبتی به تن کنید، چرا که به بیشتر لباس ها می آیند. چه برای مهمانی شام دعوت شده باشید، چه بخواهید یک شب را در مهمانی بگذرانید، چه قصد داشته باشید برای دیدن یک فیلم سینمایی به سینما بروید، لباس ­های جین با تنوع زیادی که دارند، می توانند همیشه در بین گزینه های محبوب شما باشند. کاپشن جین، کت و شلوار جین، شلوار جین، پیراهن جین، دامن جین و … را می توانید به خوبی با لباس های سفیدرنگ ست کنید. این تیپ باعث می شود همیشه آدم باهوش و موقری به نظر برسید. لباس جین یک انتخاب عالی برای استایل ولنتاین شما نیز خواهند بود.

سخن آخر :

در این مقاله از تصویرگران پویااندیش سعی کردیم نکات مهمی را در مورد ترند 2021 برایتان بیان کنیم که با رعایت آن ها بتوانید استایلی متفاوت و شیک داشته باشید و لحظات آسوده ای را نیز تجربه کنید! لباس پوشیدن می تواند شخصیت افراد و خلق و خوی شان را به نمایش بگذارد؛ چراکه انتخاب نوع استایل، با ذهنیات و علایق ما در ارتباط است؛ به عبارتی لازم است نکات مهم در خصوص مد، طراحی لباس ها و ست کردن آن ها را بدانیم تا بتوانیم بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *