چگونه پارچه ای سفید را رسم کنیم ؟

فهرست عناوین

همین الان ببین : فیلم آموزشی چگونه پارچه ای سفید را رسم کنیم ؟ 👇🏻

چگونه می توانید لباس عروس و طرح های فشن برای نمونه کارتان رسم کنید ؟
در این آموزش به شما خواهیم آموخت که چگونه به راحتی در طرح های فشن خود ، پارچه های سفید رنگ را رسم کنید . این آموزش نه تنها در رسم لباس عروس به شما کمک خواهد کرد ، بلکه برای انواع لباس های سفید و اکسسوری نیز می توانید از آن استفاده کنید. رسم پارچه سفید از چیزی که فکر می کنید بسیار ساده تر است ، بنابراین راهنمای مرحله به مرحله زیر را دنبال کرده و از نتایج آن لذت ببرید .

مرحله 1 : طرح خود را رسم کنید .

طرح لباس خود را با یک مداد رسم کنید . مطمئن شوید که خطوط طرحتان تیره و قابل مشاهده نباشند . برای رسم پارچه های سفید نیاز به خطوطی نازک و نیمه شفاف دارید.

مرحله 2 : مکان سایه ها را مشخص کنید .

تصمیم بگیرید که در کدام قسمت های لباس سایه و چین و چروک باید وجود داشته باشد . در شکل زیر سینه و خطوط نیم تنه نیاز به سایه دارند . همچنین در حد فاصل چین های دامن نیز رسم سایه نیاز است .

مرحله 3: لایه اول سایه ها

یک لایه ی خاکستری بر روی نقاطی که در مرحله قبل مشخص کرده اید ، رسم کنید . این لایه از سایه ها را باید با مدادی بسیار ضخیم تر رسم کنید ، درست همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است . دقت کنید که در لبه پایین دامن سایه نکشید و تنها در اطراف چین ها سایه هایی رسم کنید .

مرحله 4: لایه دوم

یک لایه دیگر سایه رسم کنید . این لایه زیر لایه ی قبلی اما با اندازه ای کوچکتر رسم می شوند . چین های اطراف کمر و حد فاصل چین های دامن را پر کنید . دقت کنید که رسم این سایه ها در زیر یقه نیز ضروری می باشد .   

مرحله 5: آخرین لایه ی سایه ها

این تیره ترین لایه است . رنگ باید خاکستری متوسط باشد . اگر شما از رنگ تیره تری استفاده کنید ممکن است لباس شما به جای رنگ سفید ، خاکستری به نظر آید . پس رسم این لایه بسیار حساس است و باید تنها چند خط کوتاه ایجاد کنید .

مرحله 6: ترکیب کردن

از سبک ترین سایه استفاده کنید تا رنگ ها را با یکدیگر ترکیب نمایید . اگر با آبرنگ کار می کنید از آب خالص استفاده کنید . پس از اینکار باید طرح شما تمام شده به نظر آید .
این تکنیک رسم لباس سفید را می توان با ابزارهای طراحی دیگر نیز استفاده کرد . از مارکرها ، مدادها و آبرنگ می توانید برای رسم لباس سفید رنگ استفاده کنید . از این پس ، با استفاده از این تکنیک می توانید مجموعه لباس های عروس منحصر به فرد و زیبای خود را ایجاد نمایید .


5/5 - (16 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *