چگونه با جریان مد همگام شویم؟

فهرست عناوین

چگونه با جریان مد هماهنگ شویم ؟

 لباس پوشیدن بر اساس مد، یک راه عالی برای برجسته نشان دادن خود و افزایش اعتماد به نفس است. این مسئله می تواند به موفقیت در عرصه های دیگر، چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی منجر گردد. با این حال، جریان مد به سرعت در حال تغییر است. به همین دلیل ممکن است گاهی اوقات احساس کنید که همگام شدن با دنیای مد غیر ممکن است. اما باید بدانید که هر چند شما در صنعت مد فعالیت ندارید، اما می توانید سبک لباس پوشیدن شخصی خود را با این جریان همیشه در حال تغییر همگام کنید.

قدم اول-ظاهر الهام بخش خود را پیدا کنید.

1.از فشن شوها دیدن کنید. برندهای مد و طراحان لباس معمولا لباس های خود را در فشن شوهای شهرهای مختلف نشان می دهند. اگر شما امکان رفتن به این شوها را ندارید، می توانید از طریق منابع آنلاین عکس ها و فیلم های مربوط به این وقایع را بررسی نمایید. 

• Style.com و nowfashion.com دو مکان قابل اعتماد برای دیدن عکس ها و فیلم های فشن شوهای اخیر هستند. همچنین شما می توانید با مراجعه به آرشیو سال گذشته، ببینید که جریان مد چگونه تغییر کرده است.

• توجه کنید که طراحان از چه اشکال و رنگ هایی استفاده کرده اند. حتی اگر شما نمی توانید برخی از این لباس ها را بپوشید، نسخه قابل پوشیدن آنرا در ماه های آینده در خیابان ها خواهید دید. بنابراین با مراجعه به چنین منابعی، شما از عموم مردم نسبت به جریان مد، جلوتر خواهید بود.


2.نشریات مد را بخوانید. بسیاری از نشریات مد برجسته، رایگان و در دسترس می باشند. این وبسایت ها طراحی شده اند تا به مردم عادی در همگام شدن با مد کمک کنند.

• مجلاتی مانند  Vogue،  Harper’s Bazaar، Women’s Wear Daily مقالات آنلاین بسیاری درباره جریان مد جاری در وبسایت های خود دارند.

3.رسانه های اجتماعی را دنبال کنید.بسیاری از وبلاگ نویسان، طراحان و مدل ها از طریق توییتر و اینستاگرام اطلاعاتی در مورد جریان مد و منابع الهام بخش خود را به اشتراک می گذارند.

• هشتگ #fashion را در اینستاگرام جستجو کرده و اکانت هایی را الهام بخش شما هستند، پیدا کنید. حتی اگر به گوشی های هوشمند دسترسی ندارید، می توانید از طریق اینترنت به اکانت شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

قدم دوم-از لباس فروشی ها دیدن کنید.

1.از ویترین لباس فروشی ها دیدن کنید. یکی دیگر از راه های همگام شدن با جریان مد، توجه به محصولاتی است که فروشگاه ها و مغازه های لباس فروشی، به فروش می رسانند. بنابراین ببینید که مانکن ها چه پوشیده اند. 

2.عادت های خرید خود را تغییر دهید. ابتدا از جریان تغییرات مد آگاه شده و سپس آنچه را که دوست دارید، بخرید. 

• هر زمانی که به خرید می روید، برای خرید هیچ چیز خود را تحت فشار نگذارید. بلکه با اطلاع کامل و انجام تحقیقات آنلاین، خرید کنید.

• خود را به کشف فروشگاه های جدید مقید کنید. ممکن است فکر کنید که یک برند مشخص، در استایل شما نیست؛ اما اینکار به شما کمک خواهد کرد تا اطلاعات خود درباره مد را گسترش دهید.

3. از فروشگاه های آنلاین دیدن کنید. شما می توانید با جریان مد همگام شوید بدون آنکه مجبور باشید به فروشگاه های شلوغ بروید. فروشگاه های آنلاین به شما اجازه می دهند تا به سرعت و به آسانی کالاهای جدید را بررسی نمایید.

• در فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود برای ارسال ایمیل، ثبت نام کنید. بسیاری از برندها زمانیکه محصول جدیدی وارد بازار می نمایند، به مشتریان خود ایمیل ارسال خواهند کرد.

قدم سوم-کمد لباس هایتان را بازبینی کنید.

1. کمد خود را خلوت تر کنید. داشتن یک کمد خلوت تر به معنای داشتن فضای بیشتری برای لباس های فصلی جدید است. 

• لباس های قدیمی را دور بیاندازید. با دور انداختن لباس هایی که نمی پوشید، فضای بیشتری برای لباس های جدید ایجاد کنید. 

• با خود صادق باشید. اگر شما لباسی را در طول یکسال نپوشیده اید، احتمالا می توانید آن را دور بیاندازید.

• لباس هایی را که دیگر مناسب شما نیستند، دور اندازید. تنها لباس هایی را که مطابق سبک شما هستند، نگه دارید.

2. لباس های اصلی را نگه دارید. مجموعه کوچکی از لباس های اصلی مورد علاقه خود را مانند شلوار جین و یا تی شرت را نگه دارید. 

• استفاده از آیتم هایی مانند کاپشن و کفش می توانند راه خوبی برای آراسته تر نشان دادن لباس های اصلی شما باشند.

3. لباس هایتان را بصورت سازماندهی شده در کمد قرار دهید. شما باید درباره چیزی که می خواهید بپوشید، صادق باشید. اینکار در بروز کردن کمد لباستان نیز به شما کمک خواهد کرد.


قدم چهارم-پولتان را پس انداز کنید.

1. از اکسسوری ها استفاده کنید. اضافه کردن اکسسوری ها به کمد لباس هایتان، راه خوبی برای همگام شدن با جریان مد و همچنین پس انداز پولتان است.

2. پس انداز کنید. لباس های مد روز ممکن است گرانتر باشند. از اینرو مطمئن شوید که پول کافی برای خریدآنها را دارید. برای خرید تی شرت و شلوار جین، به دنبال حراجیهای فصلی بگردید، به این ترتیب شما می توانید برای خرید لباس های مد روز و کفش، گهگاهی ولخرجی کنید.

3. به دنبال فروشگاه هایی با قیمت های مقرون به صرفه بگردید. مدهای قدیمی تمایل دارند که با گذشت زمان دوباره ظهور نمایند. بنابراین مغازه ها و فروشگاه هایی که قیمت های مناسبی دارند، مکان مناسبی برای پیدا کردن لباس های مقرون به صرفه در سبک های قدیمی تر هستند. به این ترتیب زمانیکه سبک های قدیمی تر دوباره مد شوند، شما می توانید روح تازه ای به کمد لباس خود ببخشید.  

4. محدودیت هایی تعیین کنید. در حالیکه همگام شدن با جریان مد آسان به نظر می رسد، اما ماهانه محدودیت های پولی را برای خرید لباس در نظر بگیرید، به این ترتیب شما بیش از حد برای خرید لباس هزینه نخواهید کرد. 

• به یاد داشته باشید که جریان مد به سرعت تغییر می کند ؛ بنابراین بطور کامل همگام شدن با این جریان غیر ممکن است. بدون آنکه تمام پولهایتان را خرج کنید، در ماه چند آیتم برای بروز ماندن کمد لباس هایتان بخرید.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *