طراحی به روش طراحان بزرگ

فهرست عناوین

طرح های فشن :

5 راهنمایی سریع برای طرح های فشن :

 چگونه می توانیم طرح های فشن خوبی رسم کنیم درحالیکه تازه به عنوان یک طراح لباس شروع به کار کرده ایم و احساس می کنیم که باید فورا بزرگ و مشهور شویم؟ برخی از مردم چنین طرز فکری دارند. اکثر ما به سختی تلاش می کنیم تا رویای خود را به حقیقت تبدیل کنیم. بسیاری از کسانیکه پشتکار دارند درباره طرح های خود حتی زمانیکه غذا درست می کنند نیز فکر خواهند کرد. اجازه دهید تا در اینجا چند راهنمایی سریع برای کمک به شما را به اشتراک بگذاریم.

1.دوستان خود را وارد کارتان کنید.

زمانیکه شما در حال طراحی با الهام از زندگی واقعی هستید، قطعا چیز خاصی توجه شما را به خود جلب کرده است. هر چیزی که شما بر روی کاغذ رسم کنید، قطعا اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. از یک دوست بخواهید تا حدود یک ساعت برای شما باشد. و حتما در این یک ساعت حداقل 10 ژست متفاوت را رسم کنید. وقت زیادی را صرف رسم این طرح ها نکنید. همه ی شما نیاز دارید تا تحت فشار رسم ژست های مختلف قرار گیرید؛ پس طرح ها را بدون سایه و جزئیات رسم کنید. سعی کنید طرح هایتان را سریع و هنرمندانه رسم کنید.

2.تعدادی از منابع با کیفیت را پیدا کنید.

در صورتیکه شما نمی توانید کسی را پیدا کنید که به عنوان مدل شما باشد، می تواندی از مجلات خود کمک بگیرید. مجلات مد معمولا ژست هایی عالی را ارائه می دهند و در صورتیکه با رسم سایه ها مشکل داشته باشید، بوسیله تصاویر این مجلات مکان سایه ها نیز مشخص خواهند شد. تمام کاری که باید انجام دهید آنست که آنچه را که می بینید تکرار کرده و خلاقیت خود را به آن اضافه کنید.

3.خرید یک دفتر طراحی

دفعه بعد که فروشگاه هنری مراجعه کردید، یک دفتر طراحی کوچک را انتخاب کنید که بتوانید آنرا در کیف خود همه جا ببرید. از هر فرصتی-در ایستگاه اتوبوس، در مترو یا درحالیکه منتظر لیموناد خود در کافه هستید-برای نقاشی از مردم استفاده کنید.اینکار به شما کمک خواهد کرد تا مهارت رسم سریع فیگورها ی خود را بهبود بخشیده و درکی از مکانیک بدن به شما خواهد داد.

4. ابزار های خود را پیدا کنید.

هر کسی ابزار مختص به خود را برای ایجاد بهترین طراحی ها دارد. مثلا ممکن است اگر از یک مداد برای طراحی هایتان استفاده کنید، متوجه شوید که نمی توانید نقاشی کنید؛ اما در صورتیکه به پاستل ها دست بزنید و با آنها شروع به نقاشی کشیدن کنید متوجه خواهید شد که اشکال از شما نبوده و ابزار مورد استفاده شما مناسب نبوده است. به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید از ابزارهای مختلفی مانند مدادرنگی، پاستل ها، آبرنگ، مارکرها، گواش و… استفاده نمایید و خود را به چالش بکشید.

5.اگر منتظر الهام نباشید،الهام هرگز بسوی شما نخواهد آمد.

اگر نشسته اید و منتظر الهام گرفتن هستید، تنها چیزی که نصیبتان می شود نشستن و منتظر ماندن است. اگر احساس الهام گرفتن نمی کنید، کانال مد تلویزیون را روشن کنید، به برخی از کتاب های تصویری مد نگاه کنید، مجلات مدی که اخیرا بیرون آمده اند را مطالعه کنید و طرح های خودتان را بسازید. هر چه بیشتر تمرین کنید مسلما بهتر خواهید شد.

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (15 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *