طراحان لباس بزرگ : ورا ونگ + فیلم آموزشی

فهرست عناوین

همین الان ببین : فیلم معرفی طراح بزرگ لباس : ورا ونگ 👇🏻

مدتها قبل از آنکه ورا ونگ به طراحی لباس های افسانه ای و لباس عروسی برای ستاره های فیلم های هالیوودی مانند هایدی کلوم ، جسیکا سیمپسون و سارا میشل گلر بپردازد ، ورا یک ویرایشگر مد معتبر برای وگو بود.
چگونه یک قهرمان آمریکایی اسکیت روی یخ و دختر یک مترجم سازمان ملل متحد و یک تاجر ، به بالاترین مکان در صنعت مد دست پیدا کرد؟
وانگ در تاریخ 27 ژوئن 1949 متولد شد و چند سال بعد پدر ونگ ، یک بازرگان نفت و دارو، موفق به کشف استعداد دختر جوانش در صنعت مد جهانی شد. والدین ونگ در اواسط دهه 1940 به شهر نیویورک مهاجرت کردند. پای ثابت فشن شوها، ونگ اغلب مادرش را تا پاریس همراهی می کرد تا نمایشهای کریستین دیور ، بالنسیاگا و دیگر خانه های مد مشهور را ببینند. 
بعد از حضور در دانشگاه پاریس ، ورا ونگ بعدا در رشته تئاتر در کالج سارا لارنس واقع در شمال نیویورک تحصیل کرد. این در حالی بود که در کالج سارا لارنس، ونگ رشته خود را به تاریخ هنر تغییر داد.



ونگ علاوه بر اینکه به عنوان یکی از نیویورکی های باهوش و تحصیل کرده شناخته شده بود ، او یک اسکیت باز فوق العاده با استعداد نیز بود. در واقع، ونگ بصورت حرفه ای به عنوان یک نوجوان رقابت کرد و حتی در تیم قهرمانی ملی ایالات متحده آمریکا 1968 و 1969 نیز قرار گرفت.
در سال 1971 ، بعد از اینکه به تیم المپیک ایالات متحده دعوت نشد ، ونگ از اسکیت حرفه ای کناره گیری کرد و برای مجله وگو  شروع به کار نمود. در سن 23 سالگی ، او به عنوان سردبیر ارشد ارتقا یافت. ونگ به مدت 15 سال در وگو کار کرد و شاهد و تحت تاثیر تغییر سبک های نسل خود بود. سپس او از وگو به رالف لورن رفت ، ونگ با سالها تخصصی که در مجله به دست آورده بود ، نقش خود را به عنوان مدیر طراحی برنامه اکسسوری های شرکت آغاز کرد.
در سال 1989 ، ونگ ازدواج کرد. در حالی که ونگ برای عروسی خود آماده می شد ، او نتوانست لباس عروس مورد نظر خود را پیدا کند ، بنابراین خودش دست به کار شد و لباس عروس مورد علاقه اش را طراحی کرد و با پرداخت پول به یک خیاط زنانه توانست لباس عروس سفارشی خود را بدوزد. سال بعد ، ونگ تصمیم گرفت تا شکافهایی که در بازار لباس های عروسی تجربه کرده بود را پر کند و شروع به فروش لباس های عروسی خود در سالن طراحی در هتل Carlyle نیویورک کرد.


طرح های او به سرعت مورد علاقه افراد مشهور قرار گرفت ، اما شهرت بین المللی ونگ زمانی افزایش یافت که او اشتیاق خود برای طراحی لباس را با رقص روی یخ ترکیب کرد. در سال 1994 بازی های المپیک زمستانی ، ونگ از یک لباس دست ساز برای ستاره اسکیت بازی و دارنده مدال نقره ، نانسی کریگان رونمایی کرد. 
از آن پس ، وانگ به اوج طراحی لباس عروس صعود کرد و بازیگران درجه یک ، هنرمندان و حتی چهره های مردمی مانند چلسی کلینتون لباس های عروسی او را پوشیدند.
اما حتی پس از تمام این موفقیت ها ، ونگ همچنان به نوآوری و خلاقیت خود ادامه می دهد. امروزه ، خط تولید ورا ونگ شامل لباس های خانگی ، عطر ، جواهرات و کفش نیز است.



ونگ در طول زندگی حرفه ای خود ، جایزه های متعددی را دریافت کرده است که از جمله آنها ، جایزه Achievement Lifetime از دانشکده هنر و طراحی Savannah و جایزه بهترین طراح زن در سال 2009 توسط شورای طراحان مد است.
 

 این پست را به اشتراک بگذارید

5/5 - (16 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *