تیپ دانشجویی پسرانه ۱۴۰۱ و نکات مهم در استایل دانشجویی

فهرست عناوین

همین الان ببین : فیلم آموزش تیپ دانشجویی پسرانه👇🏻

اگر دانشگاه قبول شدید؛ یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این دوران باید به آن توجّه نمایید؛ استایل دانشجویی است. نوع تیپ دانشجویی پسرانه بیانگر شخصیت شماست و تأثیر بسیار زیادی در روابط اجتماعی شما دارد.
در این مقاله شما با انواع استایل‌هایی که می‌توانید در دووران دانشگاه استفاده نمایید؛ آشنا خواهید شد. پس حتماً تا انتهای این مقاله با همراه باشد.

تیپ دانشجویی پسرانه

تیپ دانشجویی پسرانه

عمدتاً انتخاب لباس برای یک پسر کار سختی نیست و شما می‌توانید با اکثر لباس‌های موجود در بازار در دانشگاه ظاهر شوید. اما بهره مندی از یک استایل خاص می‌تواند ظاهری شیک و منحصر به فرد به شما ببخشد. بنابراین این موضوع مهم است. قبل از خرید لباس اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید؛ تا بتوانید بهترین و زیبا‌ترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

استفاده از تیشرت

حتماً خرید تیشرت را در دستور کار خود قرار دهید. یک تیشرت می‌تواند استایل دانشجویی پسرانه شما را به خوبی نمایش دهد. به خصوص اگر اندام متناسبی دارید؛ تیشرت می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند. در کنار تیشرت می‌توانید؛ از یک پیراهن یقه دار نیز استفاده کنید.

استفاده از تیشرت در تیپ دانشجویی پسرانه

شما از ترکیب تیشرت و پیراهن می‌توانید برای خلق استایل‌های نوآوارانه استفاده نمایید. پوشیدن پیراهن روی تیشرت و باز گذاشتن دکمه‌های آن می‌تواند استایل شما را زیباتر نماید.

استفاده از پیراهن های مردانه

شاید یکی از بهترین و پرطرف دار‌ترین گزینه در بین دانشجویان پیراهن‌های مردانه باشد. این پیراهن در دو نوع آستین کوتاه و آستین بلند تولید می‌شود. نمونه‌ی آستین کوتاه استفاده‌ی محدود‌تری دارد و معمولاً در فصول گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از پیراهن های مردانه در تیپ دانشجویی پسرانه

امّا پیراهن‌های آستین بلند در تمامی فصول مورد استفاده است. بنابراین اگر می‌خواهید؛ یک انتخاب کامل داشته باشید. توصیه ما به شما انتخاب پیراهن‌های آستین بلند است.

در کنار پیراهن نخی می‌توانید؛ از پیراهن‌های جین هم استفاده کنید. پیراهن جین به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شود. اگر قصد ست کردن پیراهن با تیشرت را دارید؛ حتماً رنگ تیشرت‌های خود را مد نظر داشته باشید تا بتوانید پیراهن‌هایی با رنگ متضاد انتخاب کنید تا در نهایت ست آن‌ها زیبا و دلنشین شود.

استفاده از شلوار

شما می‌توانید دو نوع شلوار پارچه‌ای یا جین را انتخاب نماید. هر دو را می‌توانید در دانشگاه استفاده نماید. معمولاً شلوارهای کتان رسمی‌ترند و شلوارهای جین تیپ اسپورت‌تری را به شما می‌بخشد.

شلوار جین

شلوار جین دز استایل دانشجویی پسرانه

ترکیب شلوار جین با تیشرت و پیراهن می‌تواند به شما استایل زیبایی هدیه دهد. همچنین استفاده از شلوار جین در فصل زمستان و پاییز مناسب‌تر از شلوار کتان است. عمدتاً رنگ‌های تیره مانند مشکی یا طوسی برای فصول زمستان و پاییز مناسب¬ترند و رنگ‌های روشن مانند کرمی و سفید برای فصول تابستان و بهار.

شلوار کتان

شلوار کتان دز استایل دانشجویی پسرانه

در مراسم رسمی بهتر است از شلوار کتان استفاده نمایید. اگر وزن کمی دارید؛ از شلوارهای کتان فیت‌تر استفاده کنید. امّا اگر وزن شما بالاست. می‌تواند از شلوارهای کتان با میزان فیت معمولی استفاده نمایید.

انواع مدل‌های استایل دانشجویی و ست کردن آن‌ها

استایل دانشجویی پسرانه اسپرت

در این نوع ست می‌توانید از لباس‌های جین بهره ببرید. پیراهن و شلوار جین می‌تواند به همراه کفش اسپرت به شما یک استایل پسرانه شیک را هدیه کند. هم چنین استفاده از هودی و یا تیشرت نیز می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد. استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند به شما ست‌های جالبی را هدیه دهد.

استایل دانشجویی زمستانه و پاییزه پسرانه

استایل دانشجویی زمستانه و پاییزه پسرانه

در تیپ دانشجویی پسرانه پاییزه یا زمستانه سعی کنید؛ از رنگ‌های سرمه‌ای و مشکی بیشتر بهره ببرید. استفاده از شلوار لی و کتان معمولا در فصل پاییز و زمستان مناسب‌تر است. از هودی‌ها و پیراهن می‌توانید؛ برای این فصول استفاده کنید. در فصل پاییز می‌توانید؛ از کت‌های تک روی پیراهن یا تیشرت استفاده نمایید. برای فصل زمستان هم می‌توانید؛ استایل دانشجویی پسرانه زمستانی را با استفاده از کاپشن و یا کش بافت‌های اسپرت ایجاد کنید. اگر برای گرم شدن در زمستان از پالتو استفاده می‌کنید. بدانید که رسمیت پالتو از کاپشن بیشتر و قیمت آن نیز بالاتر است.

استایل دانشجویی پسرانه بهاره

در فصل بهار معمولاً پیراهن و یا تیشرت یکی از مناسب‌ترین گزینه هاست. شما می‌توانید؛ با استفاده از شلوارهای جین به همراه تیشرت یک ست زیبا و ارزان قیمت خلق نمایید. هم چنین استفاده از شلوار کتان هم در فصل بهار پیشنهاد می‌شود. یک کفش اسپرت با رنگ روشن نیز می‌تواند؛ زیبایی شما را دو چندان نماید.
پیراهن‌های آستین کوتاه هم در این فصل بسیار پیشنهاد می‌شود. اگر چه از این پیراهن‌ها معمولاً می‌توان برای دو فصل تابستان و بهار استفاده نمود. اگر قصد استفاده از پیراهن را دارید؛ سعی کنید؛ از رنگ‌های روشن استفاده نمایید.

استایل دانشجویی پسرانه تابستانه

در این فصل بهترین ست شلوار کتان با تیشرت‌های رنگ روشن است. یک ست خنک و البته کم هزینه. استفاده از کفش‌های اسپرت یا کالج نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد که با شلوار کتان میتواند استایل دانشجویی پسرانه تابستانی زیبایی را خلق نمایید.

استایل دانشجویی پسرانه تابستانه

در تابستان به علّت گرمای هوا سعی کنید؛ از رنگ‌های استفاده نمایید که کمتر جاذب نور خورشید باشند. مانند رنگ سفید، طوسی، یاسی، لیمویی و…

نکات مهم برای داشتن استایل دانشجویی پسرانه مناسب هر فصل

کشور ما یک کشور چهار فصل است. بنابراین سعی کنید؛ در فصول گرم از رنگ‌های روشن و لباس‌های خنک استفاده نمایید. مانند شلوار کتان، تیشرت‌ها یا پیراهن خنک تا علاوه بر ایجاد ستی زیبا تحمل گرمای هوا نیز برای شما آسان‌تر شود.

حتی شما می‌توانید از کفش‌های جلو باز نیز برای تابستان استفاده کنید. در فصل‌های سرد سال شما باید از لباس‌های ضخیم‌تر مانند انواع کش بافت ها، هودی ها، کت‌ها، کاپشن و پالتو استفاده نمایید.

تأثیر استفاده از اکسسوری در تیپ دانشجویی پسرانه

اگر چه اکسسوری‌ها چندان حیاتی نیستند. امّا استفاده از آن‌ها می‌تواند؛ شما را در داشتن تیپ دانشجویی پسرانه ایرانی و منحصر به فرد یاری کند. مثلاً استفاده از عینک‌های آفتابی به خصوص در فصول گرم یا استفاده از ساعت می‌تواند؛ استایل شما را زیبا‌تر نماید.

تأثیر استفاده از اکسسوری در تیپ دانشجویی پسرانه

البتّه به ست نمودن اکسسوری از نظر رنگ و نوع دقّت کنید. مثلاً هنگام استفاده از تیپ‌های اسپورت از عینک و ساعت اسپورت می‌توانید؛ استفاده کنید.

در استفاده از اکسسوری‌ها افراطی نباشید؛ چرا که استفاده بیش از حد نتیجه عکس خواهد داد و استایل شما را بهم می‌ریزد. می‌توانید اکسسوری‌ها را از نظر رنگ با لباس‌هایتان ست کنید. هم چنین می‌توانید از ترکیب رنگ‌های متضاد در اکسسوری‌ها استفاده نمایید. مثلاً اگر تیشرت سفید دارید؛ یک ساعت مشکی می‌تواند زیبایی خاصی به استایل شما ببخشد.

جمع‌بندی کلی

شما می‌توانید برای رفتن به دانشگاه هر لباسی که دوست داشته باشید را بپوشید. امّا اگر می‌خواهید؛ ظاهر منحصر به فرد داشته باشید. باید از استایل‌های دانشجویی مختص هر فصل استفاده نمایید.

معمولاً در فصول گرم سال می‌توانید از لباس‌های خنک مانند انواع تیشرت، شلوارهای کتان و… با رنگ‌های روشن استفاده کنید. امّا در فصول سرد استفاده از لباس‌های تیره به همراه کاپشن یا پالتو توصیه می‌شود.

اگر دوست داشتید راجع به استایل دانشجویی دخترانه هم اطلاعاتی کسب کنید میتوانید مقالات دیگر ما را مطالعه کنید.

امتیاز دهید

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *