بهترین کلاه ها برای فرم صورت

فهرست عناوین

نوبت به انتخاب کلاه مناسب می ‌رسد، دانستن فرم صورت شما می‌ تواند بسیار تاثیرگذار باشد. در حالی که اشکال بی ‌شماری وجود دارد که نمی توان آنها را به طور منظم در یک دسته یا گروه قرار داد، عموماً اکثر اشکال صورت را می‌ توان به این صورت دسته بندی کرد:

  • گرد
  • دراز
  • بیضی
  • الماسی
  • مربعی
  • قلبی
    در این مقاله از آموزشگاه هنری تصویرگران پویااندیش نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین کلاه هایی را که چهره شما را به بهترین شکل نشان می دهند و زیبایی استایلتان را چند برابر می سازند، پیدا کنید.
راهنمای انتخاب بهترین کلاه

انتخاب کلاه مناسب برای فرم صورت های گرد

تشخیص اینکه چه زمانی می توان گفت صورت یک نفر گرد است، نسبتا آسان است. صورت های گرد معمولا حالت صاف و بدون تیزی دارند و پیشانی، پهن، گونه ها پر و چانه گرد است. صورت این افراد هیچ حالت مستطیلی، خط فک مشخص یا زوایای تیز ندارد.

سلبریتی هایی که صورت های گرد دارند: کریسی تیگن، اما استون، کلی کلارکسون، کیت وینسلت

راهنمای انتخاب کلاه مناسب برای فرم صورت گرد

برای اینکه بهترین انتخاب کلاه را برای صورت گرد خود داشته باشید، بهتر است پُری صورت گرد خود را با کلاه هایی که کمی زاویه دار هستند، متعادل کنید؛ مثلا این کلاه فدورا با لبه های متوسط (نه لبه پهن و نه لبه کوتاه) با شکل اشک برای یک صورت گرد مناسب است.
کلاه های بلند هم به کشیده شدن انحناهای صاف صورت کمک می کنند و لبه های نامنظم این کلاه ها، کنتراست را با چنین شکل متقارن صورتی ایجاد می کنند. سعی کنید کلاه را به سمت جلو بپوشید تا دستتان برای تناسب بندی بین صورت و کلاه باز باشد.

کلاه ایده آل را برای صورت گرد

توجه داشته باشید کلاه هایی که تاج گرد و لبه های کوتاه دارند برای این فرم صورت مناسب نیستند؛ به این ترتیب، کلاه های فدورا، استتسون و سافاری برای فرم صورت گرد توصیه می شوند.

فرم صورت های دراز

صورت های دراز که به آن ها فرم مستطیلی نیز می گویند، طولشان بلندتر از عرضشان است. اگر از بالا به پایین این صورت ها نگاه کنید، متوجه خواهید شد که عرض پیشانی، گونه ها و خط فک آنها تقریبا یکسان است.
افراد مشهور با صورت های دراز: سارا جسیکا پارکر، لیو تایلر، بندیکت کامبربچ

انتخاب کلاه مناسب صورت های دراز

اگر شما هم صورت درازی دارید، کلاه ‌هایی با تاج ‌های کوتاه ‌تر، مانند کلاه های نمدی پشمی براق را انتخاب کنید. اگر یک کلاه با تاج بلند را انتخاب کنید، فقط درازای صورت شما را افزایش، و صورت را بلندتر نشان می ‌دهد. از کلاه ‌های گشاد با لبه ‌های پهن‌ تر استفاده کنید که در مرکز پیشانی یا درست بالای ابروها قرار می‌ گیرند تا به پهنا و تعادل صورت کمک کنند.
توجه کنید اگر چنین فرم صورتی دارید، نباید کلاه هایی با تاج های بلند یا لبه های باریک یا کلاه هایی که در قسمت بالای سر گذاشته می شوند را انتخاب کنید. مدل های پیشنهادی کلاه برای این افراد عبارت اند از کلاه های لبه پهن، پورک پای، کلاه قایقرانی، و کلاه گمبلر.

کلاه مناسب صورت های دراز 1

فرم صورت های بیضی شکل

صورت های بیضی شکل که تخم مرغی نیز نامیده می شود، شبیه صورت های دراز هستند، اما در اینجا ما زاویه های گردتر که به سمت بالا و پایین کمی باریک تر هستند را داریم. استخوان گونه در این افراد پهن ترین قسمت صورت است و خط فک خمیده و بدون زوایای تیز است.
افراد مشهور با چهره های بیضی شکل: بیانسه، آنجلینا جولی، سوفیا ورگارا

انتخاب کلاه مناسب

صورت بیضی شکل با بسیاری از مدل‌ های کلاه، از کلاه ‌های کاپیتانی کژوال گرفته تا کلاه ‌های روزنامه ‌نگاری که درست بالای ابروها قرار می‌ گیرند، به خوبی هماهنگ می‌ شود. برای ایجاد کنتراست با ویژگی های گرد و نرم صورت های تخم مرغی، از کلاهی با لبه متوسط تا پهن، مانند کلاه شیک آملیا اسکالا که درست در مرکز پیشانی قرار می گیرند، استفاده کنید.
توجه کنید اگر چنین فرم صورتی دارید، نباید کلاه ‌هایی با تاج ‌های بسیار گرد و لبه‌ های باریک، مانند کلاه­ های بولر را استفاده کنید، چراکه این نوع کلاه ها گردی بیش از حد به صورت شما می دهند. مدل های پیشنهادی کلاه برای صورت های تخم مرغی عبارت اند از کلاه های لبه پهن، فدورا، فلاپی، استتسون و هامبورگ.

کلاه ابده ال برای صورت بیضی

انتخاب کلاه مناسب برای فرم صورت های الماس شکل

نشانه گویای صورت های الماسی شکل، یک جفت استخوان گونه بلند و پهن است. این ها پهن ترین قسمت صورت را با نسبت های باریک تر به سمت بالا (پیشانی) و پایین صورت (چانه) مشخص می کنند.
سلبریتی هایی با چهره های الماسی شکل: جنیفر لوپز، هالی بری، بردلی کوپر.

انتخاب کلاه مناسب برای صورت های الماس شکل

توجه کنید افراد دارای فرم صورت الماسی شکل باید کلاه هایی با لبه متوسط تا پهن با تاج فشرده، مانند این کلاه اسکالای زیبا استفاده کنند. چنین کلاه هایی، همتایی ایده ‌آل برای صورت الماسی شکل هستند. کلاه هایی که نوارهای کناری دارند نیز باعث می شوند عرض صورت این افراد بیشتر و فرم صورتشان متناسب تر شود.
اگر چنین فرم صورتی دارید، کلاه ‌هایی با لبه ‌های باریک ممکن است توجه را به پیشانی باریک شما جلب کنند که چیز خوبی نیست. مدل های پیشنهادی کلاه برای این افراد عبارت اند از کلاه های  فدورا، نیوزبوی، فلاپی، لبه پهن،  و اوت بک.

بهترین کلاه برای فرم صورت الماسی شکل

فرم صورت های مربعی

هیچ صورتی در واقع مربع شکل نیست؛ اما این فرم صورت به یک خط فک مربع مانندِ مشخص، اشاره دارد. این فرم صورت همراه با ناحیه چانه، به‌ طور قابل ‌توجهی مربع شکل و تا حدودی مسطح است. این افراد دارای پیشانی پهن و گونه‌ های پهن هستندکه عموما به اندازه عرض فک است.
افراد مشهور با فرم صورت مربعی: جنیفر آنیستون، برد پیت، زک افرون، کیت اربن.

انتخاب کلاه ایده آل برای فرم صورت های مربعی 1

کلاه ‌های گرد مانند کلاه بولرز و مدل‌ های صاف تر و شل‌ تر مانند کلاه های تاج گرد یا کلاه ‌های نمدی پشمی (مانند تصویر زیر) که تضاد جذابی با خطوط فک تیز ارائه می‌ دهند، برای این فرم صورت بسیار مناسب هستند.
کلاه هایی که زوایای شدید و تیز دارند فقط ویژگی های تیز صورت شما را برجسته می کنند؛ بنابراین از انتخاب چنین کلاه هایی اجتناب کنید. مدل های پیشنهادی کلاه برای افرادی که صورت مربعی شکل دارند عبارت اند از کلاه های بولر، فلاپی، کلاه بیسبال، روزنامه نگاری و بره.

انتخاب بهترین کلاه برای فرم صورت های مربعی

فرم صورت های قلبی شکل

در صورت های قلبی شکل، پیشانی پهن ترین قسمت صورت است که با چانه ای نوک تیز مشخص می شود. یک صورت قلبی شکل با تعدادی از مدل های مختلف کلاه به خوبی ست می شود.
افراد مشهور با صورت های قلبی شکل: ریس ویترسپون، ریحانا، رایان گاسلینگ، رایان رینولدز.

انتخاب بهترین کلاه فرم صورت های قلبی شکل

آموزش کلو تری دی

دوره حضوری نیمه خصوصی ویژه بازار کار

30 جلسه 2 ساعته

هزینه دوره : 5/880/000 تومان

کلو تریدی در ودوره های آن

فیلم معرفی دوره :

برای آشنایی با رشته کلوتری دی فیلم زیر را حتما ببینید :

برای شرکت در دوره‌های CLO 3D همین حالا ثبت نام کنید.

کلودی تری در طراحی لباس
مشاورین پویااندیش
تماس با ما

05 05 58 22 – 587 587 22 021

شماره های تماس - در روز‌های اداری ۹ صبح الی ۱۸

60 73 973 0912

پیام در واتساپ - در روز‌های اداری ۹ صبح الی ۱۸

pouyaandish@

اینستاگرام تصویرگران پویااندیش

درخواست مشاوره

مشاوران ما در پویااندیش به صورت دقیق و باحوصله به تمامی سوالات شما در زمینه کلاس‌ها و آموزش پاسخ می‌دهند. با ما در تماس باشید.

معرفی دوره کلو تری دی:

آیا به عنوان یک طراح لباس، به دنبال پیشرفت و حرفه‌ای‌تر شدن در کارتان هستید؟
آیا کسی هستید که از کودکی رویای طراحی لباس‌های افراد مهم را در سر پرورانده‌اید؟
آیا فرد حساسی هستید که دوست دارید لباس‌های خاص و شیک بپوشید؟

صنعت مد یکی از بزرگ‌ترین صنایع در سراسر دنیاست که دائم با پیشرفت تکنولوژی در حال بهتر و بزرگ‌تر شدن است.  با توجه به همین نکته در این زمینه نرم‌افزارهای کاربردی و به روزی ارائه می‌شود که برای یک طراح لباس بسیار ضروری است که با آن‌ها آشنایی داشته باشد. 

کلودی تری در طراحی لباس

یکی از بهترین و مجهزترین این نرم‌افزارها، نرم‌افزار CLO 3D است. نرم افزار CLO 3D یکی از قوی‌ترین ابزارها در این زمینه است که تمامی امکانات موردنیاز برای طراحی لباس را با جزئی‌ترین دیتیل‌ها در اختیار طراح لباس قرار می‌دهد. شما در این نرم افزار می‌توانید آواتار خود را با سایزهای واقعی مدنظرتان انتخاب کنید و طراحی لباس را روی اندازه‌های آواتار واقعی انجام دهید. داشتن این ویژگی مانند این است که شما یک مدل 24 ساعته دائمی برای طراحی لباس در اختیار دارید که با توجه به نیاز شما می‌تواند تغییر پوزیشن یا سایز بدهد یا حتی با لباس طراحی شده توسط شما، برایتان کت‌واک (Catwalk) اجرا کند!

در این نرم افزار شما به راحتی می‌توانید صفر تا صد یک استایل کامل را پیاده‌سازی کنید. پس از انتخاب آواتار در این نرم افزار، شما می‌توانید وارد مبحث متریال پردازی در پارچه شوید؛ به این معنا که می‌توانید  جنس، ضخامت، تکسچر، رنگ، چگالی، کشسانی و بافت پارچه را انتخاب کنید، آن را روی آواتار مدنظرتان پیاده کنید و خروجی کار را به دقت و با جزئیات مشاهده کنید. 
در این نرم افزار تا جزئی‌ترین موارد در طراحی یک لباس تا یک استایل کامل در اختیار شماست. شما می‌توانید جزئیاتی مانند نوع دوخت، انواع زیپ، دکمه، آستر و بافت پارچه و هر جزئیاتی را روی طرح مدنظرتان پیاده‌سازی کنید.

یکی از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این نرم افزار این است که در صفحه اصلی، شما دو فضای 2D و 3D در اختیار دارید. در هر مرحله شما این قابلیت را دارید که طرح ابتدایی لباس را در فضای 2D در سریع‌ترین زمان و با دقت بسیار بالا طراحی کنید و همزمان بخش طراحی شده را روی آواتار 3D امتحان کنید. 

در پایان زمانی که کار طراحی شما با تمام جزئیات مدنظرتان به پایان رسید، می‌توانید با فرمت‌های مختلف از آن خروجی گرفته و از آن پرینت بگیرید و با اطمینان از طرح پیاده شده آن را به مرحله بعد بسپارید.

امکانات نرم افزار CLO 3D

 داشتن آرشیوی کامل از از تکسچر، بافت ها، آواتارها، موشن‌ها و انواع پوزها
 امکان نمایش خصوصیات فیزیکی پارچه (بافت‌های حساس و سبک،کشبافت بودن، ضخامت پارچه، نوع ریز ) در محیط ۳ بعدی همانند دنیای واقعی
 امکان طراحی کیف و کفش
امکان ویرایش الگو به شکل کاملا حرفه‌ای
طراحی الگو به شکل کاملا جزئی و دقیق
امکان دوخت و سجاف، اتو، نمایش درز لباس و سایزبندی آواتار
امکان رندرگیری در فرمت‌های jpeg /png /pdf .
اجرای کت واک
دارای هوش مصنوعی الگوکشی
ابزار  متقارن سازی

 

برای شرکت در دوره‌های طراحی لباس CLO 3D همین حالا ثبت نام کنید.

برای شرکت در دوره‌های CLO 3D همین حالا ثبت نام کنید.

کلودی تری در طراحی لباس

سرفصل‌های دوره کلو تری دی:

بازار کار دوره کلو تری دی:

طراحی لباس یکی از پردرآمدترین شغل‌ها در سراسر دنیا است. به همین دلیل بازار کار این رشته روزبه‌روز وسیع‌تر می‌شود. رشد این رشته در کشور ایران هم تا حدود زیادی قابل توجه بوده است. 

طراحان لباس با اضافه کردن کمی خلاقیت و حوصله می‌توانند کاملا قدرتمند در این عرصه ظاهر شوند.
یک طراح لباس باید بتواند بر اساس جامعه، فرهنگ، موقعیت، شناخت بازار، شناخت ترندها، فصول، کاربرد نهایی لباس و نکاتی از این قبیل، با در نظر گرفتن امکاناتی که در اختیار دارد و صد البته خلاقیت، لباس را طراحی کنند.

آموزش کلوتری دی

شما با ورود به این رشته می‌توانید:
در زمینه‌های مختلف صنعت فشن مشغول به کار شوید.
کسب و کار خودتان را راه‌اندازی کنید.
در برندها و تولیدی‌های مطرح به عنوان طراح لباس مشغول به کار شوید.
به صورت فریلنسر و پروژه‌ای با برندها و کمپانی‌ها همکاری کنید (شما می‌توانید تمامی طرح‌های خود را در سایت‌های مختلف به فروش بگذارید و درآمد دلاری داشته باشید) 
می‌توانید در زمینه گیم و انیمیشن به عنوان طراح لباس فعالیت کنید.
در زمینه لباس اداری و لباس فرم مدارس فعالیت کنید.
در کل فضای شغلی  طراحی لباس بسیار وسیع است و شما می‌‍‌توانید در زمینه‌های مختلف فعالیت کنید و درامد بسیار خوبی داشته باشید.   

نمونه کار هنرجویان کلو تری دی

فیلم نمونه کار هنرجویان

عکس نمونه کار هنرجویان

این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟

 اگر به دنبال کسب درآمد از رشته ی طراحی لباس هستید.

 اگر به دنبال پیشرفت در زمینه طراحی لباس هستید.

  الگوسازان و طراحانی که به دنبال تغییر در روند کار خود هستند.

  اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستید.

  اگر به دنبال فرصت شغلی در خارج از ایران هستید.

 افرادی که به دنبال استفاده از روشی سریع و راحت با امکانات امروزی هستند.

  افرادی که به دنبال طراحی حرفه‌ای با کمترین هزینه هستند.

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟

کسانی که از روش‌های قدیمی و زمان‌بر راضی هستند.

افرادی که با هزینه‌های گزاف طراحی دستی مشکلی ندارند.

 افرادی که به دنبال کسب درآمد از طریق سایت‌های خارجی نیستند.

افرادی که به دنبال پیشرفت نیستند.

 افرادی که به دنبال شناخته‌شدن نیستند. 

سوالات متداول :

بله. تمام دوره‌های برگزار شده در تصویرگران پویا اندیش ویژه بازار کار طراحی شده‌اند. همچنین اساتید این دوره‌ها در پایان کلاس‌ها نکاتی ویژه بازاریابی را به شما آموزش می‌دهند.

خیر. برای شرکت در دوره‌های CLO3D به گذراندن هیچ پیش نیازی احتیاج ندارید. اساتید این دوره تمامی نکات مربوط را به شما آموزش می‌دهند.

بله. در پایان دوره، مدرک معتبر و قابل ترجمه، با مهر و تاییدیه قوه قضاییه به هنرجو داده می‌شود.

بله. از هر کجای ایران می‌توانید به صورت آنلاین در دوره‌های آنلاین طراحی لباس CLO3D شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنید.

برای شرکت در دوره‌های طراحی لباس CLO 3D همین حالا ثبت نام کنید.

30 جلسه 2 ساعته

هزینه دوره : 5/880/000 تومان

برای شرکت در دوره‌های CLO 3D همین حالا ثبت نام کنید.

کلودی تری در طراحی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک کلاه با لبه های متوسط مانند این کلاه بیسبال چرمی و جیری، به خوبی با یک یک چهره قلبی شکل، ست می شود. کلاه هایی با تاج برجسته نیز می توانند به تعادل عرض پیشانی در این فرم صورت کمک کنند.
کلاه های لبه پهن به عرض پیشانی در این فرم به صورت اضافه می کنند و در عین حال، چانه را باریک تر نشان می دهند که باعث می شود تناسب صورت از دست برود. مدل های پیشنهادی کلاه برای چنین صورت هایی عبارت ند از کلاه های دارای لبه متوسط (نه پهن و نه کوتاه)، کلاه بیسبال، کلاه فدورا، کلاه قایقرانی، کلاه کابویی، و کلوش.

انتخاب بهترین کلاه فرم صورت های قلبی شکل 1

انتخاب کلاه مناسب برای فرم صورت و تناسب آن بسیار مهم است؛ اما مهم تر از آن، یافتن کلاهی است که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس می دهد. این نکات صرفا راهنمایی هستند که در آن برخی سبک ‌های کلاه ممکن است برای فرم خاص صورت شما بهتر به نظر برسند، بنابراین از ترکیب کردن آن‌ها، زیر پا گذاشتن قوانین و بازی با رنگ ها، مواد و تناسب، نترسید؛ زیرا کلاه ها زمانی زیبا و شیک به نظر می رسند که به شما حس خوشحالی داده باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *