معرفی سوپر مدل های جهان + فیلم آموزشی

فهرست عناوین

همین الان ببین : فیلم برترین سوپر مدل های جهان 👇🏻

سوپر مدل چیست ؟

دنیای مد و فشن روز به روز تغییرات زیادی را تجربه می کند و در این عرصه شاهد افزایش چشم گیر توجهات هستیم. اگر نگاهی به صنعت مدلینگ دنیا بیاندازیم می توان به راحتی متوجه شد که تا چه میزان این صنعت رشد کرده و چقدر تقاضا برای ورود به این عرصه زیاد است.
ورود به صنعت مدلینگ به گونه ای است که بسیاری با ورود به این عرصه به عنوان معروف ترین و حتی ثروتمندترین افراد نیز شناخته می شوند.
این افراد را با عنوان سوپر مدل ها می شناسند و آنها در تمام جهان شهرت دارند و شناخته شده اند. سوپر مدل های بزرگ دنیا در عرصه مد و تبلیغات فعالیت های چشم گیری دارند و می توان گفت در حال حاضر جزو پر درآمدترین شخصیت ها و چهره های جهانی نیز هستند. در این بخش از سایت طراحی لباس با ما همراه باشید تا با معرفی معروف ترین مدل های دنیا ، بیشتر با سبک زندگی و فعالیت های حرفه ای آنها آشنا شویم.

معرفی بهترین سوپر مدل های جهان

اگر بخواهیم لیستی از سوپر مدل های برتر دنیا را تهیه کنیم، قطعا می توان به افراد بسیار زیادی در این لیست به عنوان مدلینگ های معروف جهان اشاره کرد.
به همین دلیل در این جا به صورت برگزیده از میان تمامی شخصیت های معروف، لیستی از ده نفر از بهترین سوپر مدل های دنیا را تهیه کرده و به بررسی شرایط و موقعیت آنها پرداخته ایم.
لازم به ذکر است که در این بررسی به مواردی مانند :

بهترین سوپر مدل های جهان
  • سن،
  • شهرت،
  • شروع زمان فعالیت حرفه ای،
  • موقعیت کنونی،
  • فعالیت های اجتماعی،
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی،
  • میزان درآمد،
  • همکاری های حرفه ای آنها و مواردی از این قبیل خواهیم پرداخت.

کندال جنر ( Kendall Nicole Jenner )

اولین کسی که در لیست سوپر مدل ها می خواهیم به بررسی فعالیت های حرفه ای او به عنوان یکی از مدلینگ های معروف جهان بپردازیم، کندال جنر است.
این مدلینگ شناخته شده جهانی در سال 1995 در کالیفرنیا متولد شد. برای نخستین بار Kendall Nicole Jenner در سال 2009 و در سن 14 سالگی پا به عرضه مدلینگ گذاشت و به عنوان یک مدل جوان و کم سن و سال وارد دنیای مد و فشن شد.
اولین کسی که از کندال جنر به عنوان یک مدل جذاب استفاده کرد، Wilhelmina بود. اما شاید اوج شروع حرفه مدلینگ این سوپر مدل، در سال 2015 برای برند معروف ویکتوریا سیکرت بود.

کندال جنر

خواهران کارداشیان

نکته جالب در خصوص این جنر این که نه تنها خود او به عنوان یکی از مدلینگ های معروف جهان شناخته شده است، بلکه همراه با او دیگر اعضای خانواده کندال از جمله مادر و خواهرها نیز در عرصه مد شناخته شده اند.
کیم کارداشیان ، کلویی کارداشیان و کورتنی کارداشیان خواهرهای نانتی کندال جنر هستند که آنها نیز به نوبه خود شهرت جهانی زیادی دارند.
کندال جنر تنها در عرصه مدلینگ فعالیت ندارد و می توان علاوه بر حضور وی در بین سوپر مدل ها، به فعالیت حرفه ای او در زمینه بازیگری نیز اشاره کرد.
حتی در برنامه هایی نیز به عنوان مجری حضور یافته و در کار مجری گری نیز سابقه فعالیت دارد. مانند بسیاری از هنرمندان و مدل های معروف دنیا، کندال جنر نیز خط تولید محصولات زیبایی خود را راه اندازی کرده و یک برند اختصاصی از محصولات زیبایی را دارد.
در خصوص فعالیت های این مدلینگ معروف در شبکه های اجتماعی نیز باید گفت که کندال جنر جزو پردرآمدترین و فعال ترین مدل ها در پلتفرم اینستاگرام است و در سال 2019 موفق شد از این طریق 15 میلیون دلار سرمایه به دست بیاورد.
به صورت کلی کندال جنر را می توان به عنوان یکی از ثروتمندترین و پردرآمدترین سوپر مدل های جهان در نظر گرفت.

خواهران کارداشیان

جی جی حدید

گزینه بعدی لیست معروف ترین سوپر مدل های جهان، جی جی حدید ( Jelena Noura “Gigi” Hadid ) است.
این مدلینگ معروف جهانی اصالتی فلسطینی آمریکایی دارد که شهرتش نه تنها برای زیبایی خیره کننده او بلکه به دلیل فعالیت های حرفه ای متعددی که دارد نیز هست.
نام کامل این مدل معروف، ژله نورا حدید است و در سال 1995 در آمریکا متولد شده است. جی جی حدید فعالیت خود به عنوان یکی از معروف ترین مدل های دنیا را از سال 1997 شروع کرد؛ یعنی تنها زمانی که دو سال داشت به عنوان یک مدل پا به عرصه مدلینگ گذاشت.
البته به صورت رسمی اولین فعالیت حرفه ای مدلینگ جی جی حدید مربوط به سال 2012 و در سن 16 سالگی او می شود که به عنوان مدل با آژانس IMG Models همکاری خود را آغاز کرد. این مدل جوان فعالیت های خود را در سال های 2013 و 2014 گسترش داد تا جایی که توانست در سال 2014 در لیست 50 مدلینگ برتر جهانی قرار بگیرد.

جی جی حدید

موفقیت های این مدلینگ معروف در سال 2016 منجر به دریافت الگوی بین المللی برگزیده سال از طرف شورای مد بریتانیا شد.
جی جی حدید فعالیت های حرفه ای زیادی در عرصه مدلینگ داشته و دارد و می توان او را به عنوان یکی از سوپر مدل های ثروتمند و پر درآمد دنیا نیز در نظر گرفت.

مارک واندرلو ( Mark Wanderlow )

شاید تا این جا تنها زنان را در عرصه مد به عنوان برترین و معروف ترین مدل های دنیا معرفی کردیم، اما گزینه بعدی لیست بهترین سوپر مدل های دنیا یک مدل خوش استایل مرد با نام مارک واندرلو است.
نکته جالب در خصوص این مدل برجسته این است که حتی با وجود سن بالا و در 46 سالگی، به عنوان یکی از برترین مدلینگ های معروف دنیا شناخته می شود و جذابیت و درآمدی چشم گیر دارد.
این مدل معروف به دلیل همکاری در زمینه تبلیغات با برندهای بسیار معروف دنیا، شهرت زیادی دارد.
از جمله این برندها می توان به جورجیو آرمانی، هوگو باس و گس اشاره کرد. استایل بسیار شیک مارک واندرلو به همراه اندام ورزیده و چهره بسیار زیبایی که دارد، موجب شهرت و محبوبیت او حتی در سن میانسالی شده و به همین دلیل یکی از برجسته ترین مدل های معروف دنیا در نظر گرفته می شود.
علاوه بر عرصه مدلینگ و تبلیغات، این مدل مرد شناخته شده جهانی در بازی های ویدئویی نیز به عنوان مدل مورد استفاده قرار می گیرد.

مارک واندرلو

هیلی بالدوین

هیلی بالدوین ( Hailey Baldwin ) همسر کنونی جاستین بیبر ، گزینه بعدی لیست بهترین سوپر مدل های شناخته شده جهان است که می خواهیم به آن بپردازیم.
این مدل جوان روسی آمریکایی در سال 1996 متولد شد و او فرزند بازیگر مشهور هالیوودی، استفن بالدوین است
این مدل معروف در ابتدا در زمینه بازیگری مشغول به فعالیت شد و در مستندی تلویزیونی در سال 2005 حضور یافت. فعالیت های او سال ها در زمینه بازیگری و نمایش های تلویزیونی بود و در ادامه نیز به عنوان بازیگر در موزیک ویدئوهای معروف دنیا حضور یافت.
در ادامه با شهرت یافتن هیلی، او وارد عرصه مدلینگ شد و با مجلات معروف مد مانند V و LOVE همکاری کرد. در ادامه نیز به عنوان یکی از مدلینگ های معروف دنیا با آژانس فورد مدل نیویورک قرارداد همکاری خود را امضا کرد.

هیلی بالدوین


فعالیت های حرفه ای هیلی چه در زمینه بازیگری و مجری گری و چه در عرصه مدلینگ ادامه دارد و او در حال حاضر با برندها و کمپانی های بسیار معروفی در دنیا از جمله دولچه اند گابانا و تامی همکاری دارد.
با ازدواج رسمی هیلی با جاستین بیبر در سال 2019 ، بر شهرت این مدل محبوب جهانی افزوده شد.
نکته جالب در خصوص هیلی بالدوین اعتقاد و فعالیت های او در پلتفرم اینستاگرام است. این مدل معروف با وجود فعالیت های زیادی که در این شبکه اجتماعی دارد و همچنین بر خلاف فالورهای بسیار زیاد، به هیچ عنوان اعتقادی مبنی بر این که باید از اینستاگرام درآمد کسب کند ندارد و خود را به عنوان یکی از سوپر مدل های اینستاگرامی در نظر نمی گیرد.

آدریانا لیما ( Adriana Lima )

آدریانا لیما یکی دیگر از مدلینگ های معروف و شناخته شده جهان در صنعت مد و فشن است که شهرتش بیشتر به دلیل فعالیت حرفه ای او با برند ویکتوریا سکرت است.
این مدل برجسته در سال 1981 در انگلیس متولد شد و فعالیت های خود در عرصه مدلینگ را از سال 1988 آغاز کرد.
Adriana Lima یکی از مدل های مطرح و برجسته برند ویکتوریا سکرت است و به همین دلیل نه تنها به عنوان یکی از معروف ترین مدل های دنیا او را می شناسند، بلکه می توان او را به عنوان یکی از گران قیمت ترین سوپر مدل ها نیز در نظر گرفت.
در واقع می توان گفت شهرت بالای او به دلیل همین همکاری با برند ویکتوریا سکرت است، چرا که او را به عنوان یکی از فرشته های ویکتوریا سکرت در نظر می گیرند.
آدریانا در عرصه های مدلینگ فعالیت های حرفه ای زیادی داشته تا جایی که توانسته در بین مدلینگ های معروف جهان، مقام دوم بهترین سوپر مدل را نیز به دست آورد.
این مدل معروف نه تنها در زمینه مدلینگ، بلکه به صورت یک هنرپیشه حرفه ای و مشهور نیز فعالیت دارد و می توان او را یکی از موفق ترین ها در عرصه هنر در نظر گرفت.

کارا دلوین

کارا دلوین ( Cara Delevingne ) یکی دیگر از سوپر مدل های برجسته جهان است که برای نخستین بار در سن ده سالگی وارد عرصه مدلینگ شد.
با این حال اولین حضور حرفه ای این مدلینگ برجسته در دنیای مد، به سال 2011 باز می گردد. کارا دلوین نیز یکی از معروف ترین مدل های برند ویکتوریا سکرت است و به همین دلیل در دنیای مد شهرت بسیار زیادی دارد.
Cara Delevingne در زمینه حرفه ای عملکرد بسیار قابل توجهی داشت به نحوی که در سال 2014 به عنوان یکی از بهترین مدلینگ های معروف دنیا شناخته شد.

علاوه بر کار مدلینگ، کارا دلوین در عرصه های دیگری مانند بازیگری و خوانندگی نیز فعالیت دارد و در این زمینه ها نیز بسیار موفق بوده است.
علاوه بر فیلم هایی مانند والریان و جوخه انتحار، کارا در موزیک ویدئو خوانندگان معروفی مانند تیلور سوئیفت نیز ایفای نقش کرده است.

کارا دلوین

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان ( Kim Kardashian ) خواهر ناتنی کندال جنر خود به صورت مجزا به عنوان یکی از معروف ترین مدل های دنیا شناخته می شود و شهرت بسیار زیادی دارد.
این سوپر مدل در سال 1980 در آمریکا متولد شد و فعالیت های حرفه ای خود را نه تنها در زمینه مدلینگ، بلکه در عرصه بازیگری، تجارت و کارآفرینی گسترش داده است.

اما شاید معیارهای اصلی سوپر مدل ها نبود که موجب شهرت بالای کیم کارداشیان شد.
در واقع دوستی کیم با پاریس هیلتون و داستان ها و حواشی پر سر و صدایی که اطراف این هنرمند برجسته بود موجب شد تا کیم کارداشیان بتواند از این موقعیت به نفع خود استفاده کرده و در دنیای مدلینگ های معروف جهانی وارد شود و مشهور شود.
این مدلینگ با تکیه به ارتباطات گسترده، حواشی زیاد و برنامه های پر سر و صدایی که داشته توانسته به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان دنیا نیز شناخته شود.

بیشتر بخوانید : استایل لباس پوشیدن خاص

باربارا پالوین ( Barbara Palvin )

یکی دیگر از سوپر مدل های بسیار زیبا و موفق عرصه مدلینگ، باربارا پالوین یک مدل مجارستانی است.
این مدل معروف در ابتدا مسیر دیگری را دنبال می کرد و در کودکی در زمینه فوتبال و خوانندگی حرفه ای فعالیت داشت.
اما در ادامه مسیر حرفه ای این مدل، شرکت های بزرگی در صنعت مد و فشن به دنبال او بودند تا بتوانند به عنوان یک مدل حرفه ای از او استفاده کنند.

به این ترتیب باربارا پالوین در سن 13 سالگی به صورت حرفه ای وارد عرصه مدلینگ شد و با برندهای بسیار بزرگی مانند:

  • ویکتوریا سکرت،
  • آرمانی
  • و لورئال همکاری کرد.

این مدل زیبا و جوان مسیر موفقیت را با سرعتی زیاد طی کرد تا جایی که توانست در سال 2013 به عنوان موفق ترین و ثروتمند ترین دختر جوان در مجله models.com معرفی شود.

داوتسن کروس

گزینه بعدی لیست سوپر مدل های برتر جهان، داوتسن کروس ( Davtsen Kroes ) است.
این مدل هلندی را می توان به عنوان یکی از مدلینگ های معروف شرکت ویکتوریا سکرت نیز در نظر گرفت، چرا که بخش عمده ای از شهرت کروس به دلیل همکاری با این برند بزرگ جهانی تا سال 2014 بود.
او در سال 1985 در هلند متولد شد. او فعالیت خود به عنوان مدل را از سال 2004 آغاز کرد.

این مدل 33 ساله نه تنها در زمینه مدلینگ بلکه در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد و در فیلم های معروف در کنار بازیگران بزرگی ایفای نقش داشته است.
بدون شک می توان او را به عنوان یکی از زیباترین مدل های دنیا در نظر گرفت. این مدل معروف هلندی علاوه بر زیبایی و شهرت بالایی که دارد، به عنوان یکی از ثروتمندترین و گران ترین مدل های دنیا نیز شناخته می شود.

ژیزل بوندشن Gisele Bundchen

آخرین گزینه در لیست بهترین سوپر مدل های دنیا، یک مدل برزیلی با نام ژیزل بوندشن است.
این مدل بسیار زیبا حتی با وجود ورود به سن 36 سالگی نیز همچنان چیزی از جذابیت و زیبایی کم ندارد و بدون شک می توان آن را به عنوان یکی از بهترین مدلینگ های معروف دنیا در نظر گرفت.
این سوپر مدل بسیار زیبا و جذاب یکی از گران ترین های عرصه مدلینگ نیز محسوب می شود و در معرفی او به عنوان یکی از معروف ترین مدل های دنیا، او را به عنوان پر درآمدترین مدل نیز معرفی می کنند.
این مدل زیبا علاوه بر عرصه مدلینگ در زمینه بازیگری و هنرپیشگی نیز فعالیت دارد.

4/5 - (2 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *