اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید و ios + فیلم آموزشی

فهرست عناوین

همین الان ببین : فیلم آموزشی اپلیکیشن های طراحی لباس 👇🏻

معرفی بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید و ios

تعیین و پیشبرد مد کار بسیار دشواری است. برای این که همیشه در این صنعت پیشرو و موفق ماند، باید از تغییرات ایجاد شده در سبک ها و روندهای جامعه به خوبی آگاه بود.
فرقی ندارد در چه شاخه ای از دنیای مد فعالیت داشته باشید، تنها چیزی که مهم است این است که برای موفقیت در این زمینه باید در هر تخصص و شاخه ای به عنوان یک طراح مد، ذهن خلاقی داشت.
از این رو، داشتن فناوری برای کمک به ما که می تواند طراحی مد را آسان کند، ایده خوبی خواهد بود.
در این بخش از سایت طراحی لباس می خواهیم به معرفی برخی از بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید و آیفون بپردازیم که با استفاده از آنها، روند طراحی بسیار آسان تر و حرفه ای تر می شود.
همچنین، شما باید به طور مداوم تقاضای مردم را برآورده کنید و آخرین روند مد را دنبال کنید.
به عنوان یک طراح مد ، ممکن است از شما خواسته شود که سبک های جدید را تجسم کنید.

اپلیکیشن طراحی لباس

دنیای مد و طراحی لباس نیز مانند هر کار دیگری از توسعه این اپلیکیشن ها دور نمانده است.
رمز موفقیت کشورهای پیشرو در این صنعت استفاده صحیح از اپلیکیشن های طراحی لباس و تلفیق آن با هنر مدرن است.
با پیشرفت تکنولوژی و ابزارهای کاربردی، استفاده از روش های سنتی و دستی به دلیل هزینه زیاد، زمان بر بودن و خطای انسانی ناکار آمد شده است.
همچنین سرعت و دقت ما نمی تواند پاسخگوی نیازهای امروزی باشد.
به همین دلیل دنیای فناوری با معرفی اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید و همچنین برنامه های طراحی لباس اختصاصی سیستم عامل iOS، کار طراحی لباس را بسیار سریع تر و دقیق تر کرده اند.
از این اپلیکیشن ها که تنوع بسیار زیادی نیز دارند می توان در زمینه مد و لباس و ارائه دقیق تر طراحی و تصویر سازی لباس ها به روشی حرفه ای تر استفاده کرد.
اپلیکیشن‌های طراحی لباس با تنوعی بی نظیر به خوبی می توانند تمام نیازهای طراحان مد، از مبتدی گرفته تا طراحانی حرفه ای را پوشش دهد.
در این بخش می توان با برخی از بهترین اپلیکیشن های موجود در زمینه طراحی لباس و نحوه کاربرد آنها آشنا شد.

دلیل استفاده از اپلیکیشن های طراحی لباس در دنیای مد و فشن

اپلیکیشن های طراحی لباس به کاربران کمک می کنند تا از قدم اول تا انتها کار طراحی را با استفاده از برنامه ها انجام دهند و به این ترتیب دقت و کیفیت کار خود را افزایش دهند.
این ابزارهای مدل سازی سه بعدی با ارائه رندرهای سه بعدی بسیار با کیفیت، موجب بهبود معرفی نمونه کارها و طرح های یک طراح مد می شوند.
صنعت مد و فشن به لطف وجود این برنامه های طراحی لباس شاهد رونق چشم گیری بوده است.
پیشرفت های روز افزون فناوری به طراحان و تولید کنندگان لباس کمک کرده تا هر چه بهتر از خلاقیت های خود بهره ببرند و استعدادهای خود را برجسته تر کنند.

گزینه های بسیار زیادی را می توان با استفاده از اپلیکیشن های طراحی لباس ، طراحی و مدل سازی کرد.

پیراهن

  • انواع لباس های خانگی
  • و لباس های مجلسی
  • ژاکت ها،
  • کت ها،
  • کالاهای خواب،
  • چمدان،
  • کیف،
  • کفش و
  • هر آیکون دیگری در زمینه مد و فشن، همگی امکان طراحی و مدل سازی را دارند.

در این اپلیکیشن ها به راحتی کار تصویرسازی و مدل سازی سه بعدی را برای طراحان مد آسان تر می کند. خصوصا این که می توان از این برنامه ها در پلتفرم های مختلف استفاده کرد.
با استفاده از برنامه های اختصاصی اندروید و اپلیکیشن های طراحی لباس برای ios ، کار طراحی برای طیف گسترده تری از کاربران امکان پذیر خواهد بود.
با دوره های تخصصی طراحی لباس که در طراحی لباس دات کام برگزار می شود می توان به خوبی با مزیت ها و نحوه استفاده از برنامه ها در دنیای مد و فشن آشنا شد.

معرفی برخی از اپلیکیشن های پرطرفدار برای طراحی لباس

همان طور که گفته شد تنوع اپلیکیشن‌های طراحی لباس بسیار زیاد است و می توان در این زمینه به گزینه های بسیار متعددی به عنوان محبوب ترین برنامه های طراحی لباس اشاره کرد.
می خواهیم به معرفی برخی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن‌ های طراحی لباس بپردازیم که با استفاده از آنها طراحان مد می توانند روند طراحی و مدل سازی خود را بسیار سریع تر و حرفه ای تر پیش ببرند.

Chanel fashion

این اولین و بهترین گزینه ای است که در لیست معرفی بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس می خواهیم به معرفی آن بپردازیم.
این برنامه را می توان هم به عنوان یکی از بهترین برنامه های طراحی لباس برای اندروید در نظر گرفت و هم آن را به عنوان ابزاری کاربردی برای کاربران آیفون معرفی کرد.

شنل به صورت اختصاصی این برنامه عالی طراحی مد را برای کاربران اندرویدی و گوشی های آیفون توسعه داده است. این برنامه شما را با یک خانه مد مجازی آشنا می کند که در آن می توانید چندین ایده طراحی داشته باشید.
با استفاده از این اپلیکیشن طراحان می توانند به بوتیک های آنلاین مد دسترسی داشته باشند و از روندهای پر طرفدار لباس و اکسسوری های جانبی مطلع شوند.
این برنامه یکی از اپلیکیشن های‌طراحی لباس با یک رابط کاربری بسیار آسان است و کاربران از محیط کاربری شنل و طرح های آن بسیار لذت می برند.
از همه مهم تر این که افراد در هر سطح و زمینه ای که باشند، می توانند از این اپلیکیشن بسیار جذاب در زمینه مد لذت ببرند.

Outfit planner

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس موجود، اوتفیت پلنر است.

این برنامه نیز به راحتی در گوشی های هوشمند نصب و قابل اجراست. در این برنامه می تواند به مجموعه بی نظیری از مدل ها و طرح های پیشنهادی دسترسی پیدا کرد.

این اپلیکیشن نیز فضای کاربری بسیار راحت و آسانی دارد و از آن دست برنامه های طراحی لباس است که طرفداران بسیار زیادی دارد.
در Outfit planner می توان مجموعه ای از طرح و مدل های مورد نظر را ایجاد کرد و آن را در قالب یک مجموعه شخصی سازی شده با دیگران به اشتراک گذاشت.
تمامی نکات و ایده های مهم دنیای مد و فشن نیز در این اپلیکیشن حرفه ای در دسترس کاربران است.

یکی دیگر از اپلیکیشن های طراحی لباس : Bantoa

گزینه دیگری که در لیست بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس موجود برای اندروید و آیفون می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، Bantoa نام دارد.

این برنامه در واقع یک استارتاپ آنلاین کشف مد است.

در این اپلیکیشن مجموعه ای از محصولات مد روز به صورت آنلاین به همراه اکسسوری های مد لباس گردآوری شده تا به این ترتیب کاربران به راحتی به یک مجموعه بی نظیر مد دسترسی یابند.
این رویکرد به طراحان و علاقه مندان به مد و فشن برای پیدا کردن هر چه آسان تر بهترین محصولات و مدل ها کمک می کند.
علاوه بر این استفاده از این اپلیکیشن کاربردی یکی از بهترین و ارزان ترین راه ها برای یافتن بهترین ترکیب در دنیای مد است.

smart closet

smart closet یکی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی لباس در دنیای مد و فشن است که توسط شرکت Rabbit tech توسعه داده شده است.
در این برنامه که به عنوان یک کمد مجازی هوشمند نیز گفته می شود، می توان ایده ها و مجموعه های خود را با دیگر افراد به اشتراک گذاشت.
این برنامه نیز به عنوان یکی از اپلیکیشن های طراحی لباس برای ios و اندروید در نظر گفته می شود.

در این برنامه بر اساس روند مد آینده، طرح های مختلف فهرست شده است و با دسته بندی سبک های متفاوت با چندین تصویر، امکان یادگیری سریع تر برای طراحان به وجود آمده است.
تمامی نکات و اصول مربوط به طراحی مد و فشن در این اپلیکیشن در دسترس است و به همین دلیل هر کسی به عنوان یک طراح مد باید از این برنامه به عنوان یکی از بهترین برنامه های طراحی لباس موجود استفاده کند.

Fashion design lllustrations

یکی از اپلیکیشن های طراحی لباس که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، ادوبی ایلستریتور است.
ادوبی ایلستریتور از نظر فنی ابزاری اختصاصی برای طراحی مد نیست، اما همچنان می تواند به عنوان یکی از برنامه های معروف طراحی و یک راه عالی برای طراحی لباس در بین طراحان مد نظر محسوب شود.
در واقع اپلیکیشن ادوبی ایلوستریتور یک راه عالی برای آشنایی کاربران با اپلیکیشن های گرافیک برداری هستند.
این اپلیکیشن از هندسه و ریاضیات برای ارائه تصاویر با وضوح بسیار بالا استفاده می کند و می توان با آن طرح هایی بسیار خلاقانه و واقع گرایانه را ترسیم و مدل سازی کرد.
کار با ادوبی ایلوستریتور به عنوان یکی از اپلیکیشن های طراحی لباس می تواند نقطه شروع بسیار خوبی برای تسلط طراحان جهت استفاده از اپلیکیشن های اختصاصی تر در زمینه طراحی لباس باشد.

Fashion design flat sketch

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس در دنیای مد و فشن، اپلیکیشن Fashion design flat sketch است. این یک برنامه ارزشمند برای طراحان مد است. البته می توان آن را به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس برای iOS و اندروید در نظر گرفت.

در نتیجه طراحان مد می توانند این برنامه را روی گوشی های هوشمند خود نصب کرده و لباس های مد منحصر به فردی را با آن طراحی کنند.

این اپلیکیشن شامل یک کتابخانه دیجیتال است که به شما کمک می کند تا به تصاویر مختلفی از فروشگاه های آنلاین دسترسی پیدا کنید.

این مورد اپلیکیشنی از Laura Páez است که سال هاست در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند.
Fashion Design Flat Sketch یک برنامه بسیار ساده و در عین حال کاربردی است که برای طراحی سریع لباس زنانه استفاده می شود. این برنامه که دارای کتابخانه گرافیکی وسیعی است، امکان طراحی انواع لباس های زنانه را به شما می دهد.

از این که با ابزارها و قابلیت های این برنامه چه تعداد لباسی را می توانید با موجودی ارائه شده در آن ایجاد کنید، شگفت زده خواهید شد.
بیش از 1000 گرافیک در این اپلیکیشن وجود دارد که می توان آنها را با هم ترکیب و طرح های منحصر به فردی را تولید کرد.

پس از ساخت طرح ها، می توان آنها را از طریق ایمیل به دیگران ارسال کرد یا این که مجموعه طرح ها و مدل های ایجاد شده را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این یک برنامه کاملا رایگان است و می تواند بهترین ایده های موجود برای طراحی لباس را در اختیار طراحان بگذارد تا با استفاده از آنها به بیشترین میزان درآمدزایی دست یابند. به همین دلیل نیز آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه های طراحی لباس موجود در نظر می گیرند.

اگر طراح لباس هستید و یا در رشته طراحی لباس تحصیل می کنید، پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن را روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید.
زیرا با این برنامه می توانید ایده های خود را در هر زمان و هر کجا که هستید ترسیم و ذخیره کنید و سپس در اپلیکیشن های حرفه ای تری مانند ایلاستریتور تکمیل کنید.

این برنامه برای طراحان، الگوسازان، تصویرگران و علاقه مندان به طراحی مد مناسب است.

JS از اپلیکیشن های طراحی لباس

JS یکی دیگر از اپلیکیشن های طراحی لباس پرکاربردی است که می توان آن را به عنوان یک ابزار تولید الگو و طراحی مد در نظر گرفت.

اگر می خواهید ایده های طراحی لباس خود را خیلی سریع پیاده کنید، JS را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

این برنامه که مخصوص طراحی مد ساخته شده است به شما این امکان را می دهد که با چند حرکت هر نوع لباسی را که می خواهید طراحی کنید.

طرح های لباس آماده زیادی در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید بدون نیاز به طراحی دستی استایل مورد نظر خود را ایجاد کنید.
این برنامه را به عنوان یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید و iOS در نظر می گیرند.

علاوه بر این، همچنین می توانید عکس های صادر شده از این برنامه را نیز چاپ کنید زیرا کیفیت خروجی بالایی دارد. یکی از ویژگی های هیجان انگیز JS این است که می توانید از هر طرح یا بافتی عکس بگیرید و آن را به عنوان الگوی لباس وارد کنید.
همچنین امکان انتخاب واحدهای اندازه گیری مختلف در برنامه وجود دارد که بسته به استانداردهای فعلی کشور خود می توانید از آنها استفاده کنید.ر

برنامه Clothes Designer

Clothes Designer یکی دیگر از محبوب ترین اپلیکیشن های طراحی لباس است که در دنیای مد و فشن از آن استفاده می شود. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‎‌های طراحی لباس و طراح مد است.
این اپلیکیشن که به طور خاص برای طراحی تی شرت استفاده می شود، بیش از 30 سبک مختلف برای طراحی تیشرت های مختلف را دارد.
از آن جایی که تی شرت برای دختران و پسران استفاده می شود، این برنامه برای هر دو جنس مناسب است.
زمانی که اپلیکیشن را نصب و اجرا می کنید، با یک رابط کاربری ساده اما کاربردی مواجه می شوید.
بیش از 10 دسته بندی مختلف برای استیکرها و گرافیک های جذاب در این اپلیکیشن وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی تی شرت خود استفاده کنید.

علاوه بر این، ده ها فونت زیبا برای متنی که می خواهید روی تی شرت باشد وجود دارد. با وجود همه این ها، می توانید تصویری را که می خواهید روی تی شرت قرار دهید از گالری وارد کنید.

با این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین برنامه های طراحی لباس، می توانید هر طرحی را که می خواهید آزادانه ایجاد کنید و از کار با این برنامه جالب لذت ببرید.
این اپلیکیشن را به عنوان یکی از اپلیکیشن های طراحی لباس برای اندروید در نظر می گیرند.

Fashtory یکی از اپلیکیشن های طراحی لباس

یکی دیگر از اپلیکیشن های طراحی لباس بسیار محبوب، Fashtory است.
این برنامه را هم به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های طراحی لباس برای iOS در نظر می گیرند و هم یکی از گزینه های کاربردی برای کاربران دستگاه های اندرویدی.
این برنامه به شما این امکان را می دهد چندین طراح مد را در سراسر جهان پیدا کرده تا به این ترتیب یک شبکه مد را ایجاد کنید.
بهترین بخش در خصوص کار با این اپلیکیشن این است که می توانید از یک دوره آزمایشی رایگان 4 ماهه لذت ببرید تا در صورت علاقه داشتن به فضای کاربری آن، نسخه کامل آن را خریداری نمایید.

این برنامه همچنین قابلیتی را ارائه می دهد که در آن کاربران می توانند به صورت آنلاین با هم بحث کنند و نکات ضروری زیادی را در مورد مد و تغییر روند لباس ها یاد بگیرند.
بنابراین اگر شما یک طراح مد هستید، این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های طراحی لباسی است که می توانید از آن استفاده کنید، چرا که به شما برای ایده گرفتن و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه تان کمک می کند.
حتی در صورتی که صرفا یک دنبال کننده مد باشید نیز این اپلیکیشن به شما اطلاعات بسیار زیادی در مورد طراحان مد، مد روز و بهترین فروشگاه های مد آنلاین را ارائه می دهد.
از این رو قطعا یکی از بهترین اپلیکیشن های طراحی لباس موجود است که کار با آن به شدت پیشنهاد می شود.

سوالات متداول

آیا برای استفاده از اپلیکیشن های Fashion Designer معرفی شده در این مقاله باید یک طراح حرفه ای باشیم؟

برخی از برنامه های موجود در این لیست برای حرفه ای ها ساخته شده اند. اما برخی از آنها نیز با ماژول ‌ها و عناصر گرافیکی آماده ای که دارند به شما کمک می‌کنند تا ایده ‌های تان را پیاده ‌سازی کنید و لباس‌های تان را با استفاده از این برنامه های طراحی لباس، مدل سازی و طراحی نمایید.

برای شروع طراحی مد چه مسیری را باید طی کرد؟

علاوه بر آموزش آکادمیک، باید منابع آموزشی دیگری را دنبال کنید تا دانش خود را به روز نگه دارید. برخی از اپلیکیشن های طراحی لباسی که در این لیست معرفی شده اند نیز دارای مقالات و آموزش های طراحی مد هستند که می تواند برای شما مفید باشد. علاوه بر این سایت پویا اندیش و کارشناسان مجرب و حرفه ای این مجموعه نیز می توانند تمامی راهنمایی های لازم را به کاربران ارائه دهند.

4.3/5 - (3 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *