بهترین برندهای چرخ خیاطی

فهرست عناوین

برای یک طراح لباس، خیاطی تجلی خلاقیت و ابتکار است و این برای مردان و زنان بی شماری در سراسر جهان صادق است. برای اجرای صحیح ایده‌ های خلاقانه‌ مان، به یک برند چرخ خیاطی خوب نیاز داریم . که تجربه ‌ای بی ‌نظیر در هنگام خیاطی و طراحی لباس برای ما خلق کند. دستگاهی که در کوک زدن ها دقت می کند، با ویژگی های چشمگیر و امکانات فراوان، قطعا هم کار را برای ما راحت تر می کند . و هم آزادی عمل و ابتکار را در اختیارمان قرار می دهد.

در طول سال‌ ها، برندهای مختلف چرخ خیاطی موجود در سرتاسر جهان، به هر طریقی با این نیازها همراه بوده‌ اند. اولین چرخ خیاطی که فقط دو تکه پارچه را با کوک های قفلی ساده به هم وصل کرد، نسبت به زمانی که برای اولین بار اختراع شده بود، حالا بسیار تغییر کرده است . و امروزه برندهای متعدد دیگری هم در کنار ان مشغول به تولید چرخ خیاطی های مختلف هستند.

بهترین برندهای چرخ خیاطی

اگر به دنبال خرید چرخ خیاطی هستید، با تعداد زیادی از برندهای برجسته و شناخته شده چرخ خیاطی روبرو خواهید شد . و البته با برندهای نه چندان معروفی که ممکن است حتی نام آنها را نشنیده باشید. تا زمانی که چرخ خیاطی ایده‌آل خود را پیدا کنید، باید بسیاری از این برند‌ها و محصولات آنها را وارسی و مرور کنید. پس در ادامه با ما همراه شوید . تا به بررسی ۷ برند برتر چرخ خیاطی و انواع چرخ خیاطی و کاربرد آن ها بپردازیم و ویژگی‌ های هیجان‌انگیز و هوشمندانه آنها را با هم مقایسه کنیم.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 2

چرخ خیاطی سینگر (Singer)

ایزاک مریت سینگر، مخترع آمریکایی که شرکت سینگر دوخت را تأسیس کرد، فردی رویاپرداز و بلندپرواز بود. او یکی از اولین کسانی بود که چرخ خیاطی برای مصارف خانگی ساخت. آن شرکت حالا در نوآوری های خود بسیار رشد کرده است . و امروزه یکی از پیشروترین تولید کنندگان چرخ خیاطی، نه تنها در ایالات متحده، بلکه در سراسر جهان به شمار می رود. چرخ خیاطی های سینگر واقعا بادوام و پرکار هستند و مدل های جدید آن از به روز ترین فناوری های حوزه صنعت خیاطی استفاده می کنند.  برخی از مدل های محبوب سینگر عبارتند از: Singer S18، Singer Quantum Stylist 9960، Singer 1304، Singer 1304 Start، Singer 5400 Sew Mate، Singer Curvy 8770.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 5

چرخ خیاطی ژانومه(Janome)

یکی دیگر از تولید کنندگان پیشرو ژاپنی چرخ خیاطی، که اولین های زیادی را در زمینه نوآوری در تولید محصولات چرخ خیاطی به این صنعت عرضه کرده است، شرکت ژانومه است . Janome اولین کسی بود که یک ماشین کامپیوتری را برای مصارف خانگی توسعه داد . و اولین شخصی بود که گلدوزی با سبک حرفه ‌ای را به بازار خیاطی خانگی ارائه داد . و اولین کسی بود که یک ماشین لحاف دوزی با بازوی بلند را برای مصارف خانگی ارائه داد. چرخ خیاطی ژانومه در سراسر جهان شهرت دارد و با سرعت خوبی به فروش می رسد. چرخ خیاطی های ژانومه همگی بسیار کاربرپسند هستند و برای یک مبتدی خیاطی بهترین گزینه به شمار می رود.

برخی از مدل های محبوب چرخ خیاطی ژانومه عبارتند از : Janome 2212، Janome JW7630، Janome 1600P-QC، Janome 5812، Janome Memory Craft 6300P، Janome Hello Kitty 11706 . Janome MB-4N.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 4

چرخ خیاطی برادر (Brother)

شرکت صنعتی Brother طیف گسترده ای از چرخ خیاطی ها، از مدل های ساده گرفته تا چرخ خیاطی های کامپیوتری پیشرفته را دارد . که بسیاری از آنها محبوب طراحان مد و خیاطان حرفه ای هستند .  البته تولید چرخ خیاطی تنها بخشی از کارنامه شرکت برادر است. شرکت مادر آنها، Brother International Corporation، در حال حاضر در زمینه تولید رایانه، چاپگر، دستگاه فکس و غیره تأسیس شده است. صنایع برادر با ارائه خدمات تعمیر چرخ خیاطی شروع به فعالیت خود در حوزه چرخ خیاطی کرد . و اکنون به یکی از محبوب ترین برندهای چرخ خیاطی در سراسر جهان تبدیل شده است.

برخی از مدل های محبوب برند برادر عبارتند از Brother PE770 (ماشین گلدوزی)، Brother JK4000 (ماشین سطح مهارت متوسط).

بهترین برندهای چرخ خیاطی 3

چرخ خیاطی وایکینگ (Husquvarna)

برند وایکینگ که قبلاً به عنوان چرخ خیاطی Husqvarna شناخته می شد . به دلیل تولید چرخ خیاطی های کامپیوتری با کیفیت بالا و امکانات فراوان، شهرت دارد. وایکینگ در واقع متعلق به همان شرکت SVP Group است که دارای برندهای دیگر چرخ خیاطی مانند Singer و Pfaff است.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 7

چرخ خیاطی برنینا (Bernina)

برنینا یک برند چرخ خیاطی سوئیسی است. این برند چرخ خیاطی در کشورهایی مانند استرالیا، اتریش، بلژیک، آلمان، ژاپن، هلند، نیوزیلند، سوئیس و ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان فروش را دارد. این یک برند رده بالا با کیفیت عالی در استانداردهای تولید است . و از این رو کمی گرانتر از سایر برندهایی است که تا به اینجای کار معرفی کردیم. بیشتر محصولات چرخ خیاطی برند برنینا کامپیوتری است، اگرچه چرخ خیاطی الکترونیکی نیز دارند.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 6

چرخ خیاطی فاف (Pfaff)

Pfaff یک برند برتر در حوزه تولید چرخ خیاطی های مدرن است. این شرکت در ابتدا در آلمان (در سال 1862) تأسیس شد، اما از آن زمان توسط گروه جهانی SVP خریداری شده است . و حالا تحت نظارت آنها اقدام به تولید محصولات خود می کند. چرخ خیاطی های برند فاف در کلاس جهانی هستند و ماشین های رده بالای آنها حتی دارای اتصال به اینترنت و تلفن همراه هستند . که عملاتی همچون به روز رسانی دستگاه، هشدارهای فوری و به روز رسانی وضعیت در پروژه ها را به شما ارائه می دهند.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 8

چرخ خیاطی جوکی (Juki)

چرخ خیاطی جوکی متعلق به یک شرکت ژاپنی به نام Juki Corporation است. آنها چرخ خیاطی خانگی (الکترونیکی، مکانیکی و کامپیوتری) را در فهرست بلند بالای خود دارند . اما به خاطر چرخ خیاطی های صنعتی باکیفیت خود شهرت بیشتری پیدا کرده اند. افرادی که عاشق چرخ خیاطی های جوکی هستند، آنها را بهترین چرخ خیاطی های دنیا می دانند . و مدام به این ویژگی شان اشاره می کنند که توانایی دوخت چندین لایه پارچه به صورت همزمان را دارند.

بهترین برندهای چرخ خیاطی 9

سایر برندهای چرخ خیاطی

از دیگر برندهای موجود در بازار چرخ خیاطی می توان به چرخ خیاطی بیبی لاک . چرخ خیاطی کنمور، جگوار (ژاپن)، کائولین (تایوان)، مرو (ایالات متحده آمریکا) استیچ لاین، ارنت، النا، هپی لاک . مامیلاک، نچی، نیو هوم، پنی، ریکارلوک، سیمپلیسیتی، سوپریم (نلکو)، تویوتا، چرخ خیاطی وایت،Aisin Seiki Co., Ltd. (ژاپن)، صنایع ویژه میلیون (تایوان)، چرخ خیاطی پگاسوس (ژاپن)، چرخ خیاطی جک (چین) چرخ خیاطی سیکو (ژاپن) . Sun Star (کره) Rimoldi & CF (ایتالیا) Usha ( هند) و بسیاری دیگر اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

تهیه شده توسط گروه تحقیقاتی طراحی لباس آموزشگاه پویااندیش

نوع آموزش ✅ عکس + فیلم
گروه تحقیقاتی : ✅ تیم طراحی لباس پویااندیش
نحوه یادگیری ✅ گام به گام و کاربردی
درجه بندی محتوا ⭐⭐⭐⭐⭐
نمایش ویدیو درباره بهترین آموزشگاه طراحی لباس
اساتید آموزشگاه بهترین اساتید مجرب طراحی لباس
نحوه برگزاری کلاس حضوری یا آنلاین
سطح کلاس گام به گام و ویژه بازار کار
نوع مدارک معتبر و قابل ترجمه
یادگیری با تضمین
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه
دوره های جذاب ویژه بازار کار با ارائه مدرک معتبر و قابل ترجمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *